Wat je even kwijt wilt

haha die emoji heet ~expressionless~

leuk al deze opties

2 likes

ja heel veel mensen die hier zitten posten gelukkig nog mee onder hun oude naam, dus die voelen wel vertrouwd! Maar dat vertrouwen moet weer even groeien denk ik, komt wel goed

Nee ik bedoel je zusje! Maar lekker laten lullen inderdaad :slight_smile:

Tuurlijk maar het is nogal lastig als het van familie komt en het zich blijft herhalen. Ik heb ook al aangekaart dat ik niet gediend ben met dit soort opmerkingen maar dat helpt niet.

Hahahaha zalig, je laatste zin! Maar m’n familie is daar veel te moeierig voor dus zouden doorvragen en dat vind ik nog kutter.
Bij mij wordt ook regelmatig gezegd “maar je bent zo mooi”. Ja hallo. 1) zal wel 2) daar draait het niet om??
Als ik dan zeg dat ik mss niet leuk genoeg ben (al weet ik dat dat bull shit is, ik ben leuk) dan komt vooral m’n moeder af met het feit dat ik te kieskeurig ben :slight_smile::slight_smile::slight_smile::slight_smile: daar krijg ik het al helemaal van.

2 likes

Die was echt niet goed… vooral dat laatste. Lekker haaks op de rest van zijn berichten.

1 like

Ah dat lijkt me nog kutter :frowning:
En kieskeurig? Ik vind niet dat er kieskeurig bestaat, ondanks ook mijn moeder zegt dat ik het ben. Ik wacht op iemand waar ik een fantastische klik mee heb en waarmee ik goed “vibe”.
Tuurlijk heb ik bepaalde voorkeuren in een man maar sowieso de uitstraling en hoe de persoon is, doen veel meer voor mij.
En dat van die losers tegenkomen herken ik jammer genoeg ook. Zucht haha.

Ik ben zo knetter benieuwd, dit klinkt namelijk echt als een droom in mn mond

Omg ja wat een flapdrol was dat wel niet zeg!!! Ik zat ook vol verbazing naar je berichten te kijken. Dat hij zich afgewezen voelt, ok. Maar je beginnen uitschelden??? Wtf. Zielig vind ik dat soort mannetjes.

1 like

Ik blijf Yanny horen maar zit ook op een mobiel

1 like

Altijd als ik alleen ga shoppen of na een museum oid dan krijg ik keelpijn, zo raar! Misschien omdat ik dan niet praat (behalve goedendag en bedankt) en omdat ik normaal heel veel praat of omdat ik dan anders adem. Maar ik krijg dan altijd zo’n zure scherpe pijn in mn keel na een tijdje. En het zou me super chill lijken om alleen een stedentrip te doen ofzo maar dan krijg ik sowieso alle dagen keelpijn, echt een vaag verhaal dit!

Misschien dat je dan minder drinkt? Omdat als je met iemand samen gaat je misschien sneller een terrasje pakt ofzo?

Ja dacht ik eerst ook! Dus nu neem ik voortaan flesjes water mee maar dat helpt ook niet :thinking:

Mmm dan weet ik het ook niet? Wel gek dat er echt zo’n patroon in zit zeg maar.

1 like

Ik zit echt in dubio over de 2 fora, ik vind deze overzichtelijker, op wtf zijn de quotes zo enorm. Maar de layout is wel vertrouwd. Voorlopig maar van 2 walletjes eten :grimacing:

3 likes

Jaa echt heel raar!

Aarg, wat stom. Ik krijg die opmerkingen zelf ook, vooral iets te vaak naar mijn smaak.

Ik ook gvd en ik had het gefilmd en op mn insta story gezet maar letterlijk iedereen die antwoordde op m’n story zeiden dat ze bij mijn story Laurel hoorde??? Wtf ik hoor echt NERGENS laurel. Ik word daar echt kapot gefrustreerd van!!!

4 likes

Ook niet als je jouw eigen story terug kijkt?

Nee echt niet!!! Ik heb t ook via oortjes beluisterd maar hoor ooooveral yanny.

1 like

Schijnt wel dat je dan ‘jonge’ oren hebt haha

1 like