Hmm en ben net begonnen met een dutje van 3 uur. Dat was dan weer niet per se de bedoeling

We Made a Tool So You Can Hear Both Yanny and Laurel
How far do you have to move our slider to hear one name or the other?
Hmm en ben net begonnen met een dutje van 3 uur. Dat was dan weer niet per se de bedoeling
Ja ik heb gelezen dat ik beter hoge frequenties hoor of zo dan. Idk maar vind het echt irritant dat ik laurel niet kan horen haha
Nee de frequenties liggen denk ik te dicht bij elkaar dat het met leeftijd te maken heeft. Ik hoorde ook alleen Yanny maar nu kan ik Laurel horen door hier links te beginnen en dan langzaam (!) naar rechts te schuiven:
How far do you have to move our slider to hear one name or the other?
wrh, ik hoor niet eens Yanny met die slider⦠Klinkt als Yelly
Er is echt geen drol op tv. Had helemaal zin om een avond slechte tv te gaan kijken, want daar is vrijdagavond meestal super geschikt voor.
Ik hoor de Yanny wel en die klinkt ook wel als yelly hahah
fysicus:
anon39978576:
Schijnt wel dat je dan ājongeā oren hebt haha
Ja ik heb gelezen dat ik beter hoge frequenties hoor of zo dan. Idk maar vind het echt irritant dat ik laurel niet kan horen haha
Nee de frequenties liggen denk ik te dicht bij elkaar dat het met leeftijd te maken heeft. Ik hoorde ook alleen Yanny maar nu kan ik Laurel horen door hier links te beginnen en dan langzaam (!) naar rechts te schuiven:
https://www.nytimes.com/interactive/2018/05/16/upshot/audio-clip-yanny-laurel-debate.html
Omg!!!
Ik hoorde het eerst totaal niet. Ook niet met jouw link. Maar ik ben blijven schuiven en nu hoor ik het wel
Ik zit letterlijk met mn mond open zo
Er is echt geen drol op tv. Had helemaal zin om een avond slechte tv te gaan kijken, want daar is vrijdagavond meestal super geschikt voor.
tip: https://www.sbs6.nl/programmas/mr-frank-visser-doet-uitspraak/
graag gedaan
Hahaha ik ben nu echt blij dat je het hoort hahah
Hahahahah ik ben ook blijer en enthousiaster dan ik zou moeten zijn om zoiets onnozel hahaha
anon29773882:
tip: https://www.sbs6.nl/programmas/mr-frank-visser-doet-uitspraak/
graag gedaan
@anon29773882 Dit inderdaad. Of Ex On The Beach DD
Hahahahah ik ben ook blijer en enthousiaster dan ik zou moeten zijn om zoiets onnozel hahaha
Vanochtend hoorde ik het ook voor het eerst op mān werk dankzij die slider en heb mān vriend even opgebeld hahaha
Ik vind echt weinig dingen zo voldoenend als na het sporten een bak ijs eten op de bank met mān sportkleren nog aan.
Zo, ik kan de hele avond forummen! We zijn op vakantie geweest en mijn man heeft de giro opgenomen.
Raad eens wat al uren aanstaat!!
Gezellig
zo blij dat ik het op mān insta story heb gezet hahahahaha
ik heb echt geen leven
Huh wat gek. Staat er ook bij van welke organisatie dit is?
Heb je mij verkeerdelijk gequote?
Wat zijn jullie allemaal netjes. Ik moet bekennen dat ik het denk ik in de kliko zou gooien als iemand echt heel naar tegen me is geweest
Ik ben nog ingelogd onder dat account. hahahaha
Hahaha