Wat je even kwijt wilt

Ik heb maar 2 gin& tonics op (en ze waren klein :frowning: :frowning: ) en ik ben nu al een beetje aangeschoten. Ben teleurgesteld in mezelf. Wel goedkoop drinken dit

2 likes

Er zijn twee katten aan het vechten hier achter m’n huis, en ik vind het altijd zo zielig als ik dat hoor hahah

Biecht, ik heb vandaag bij het passen gehuild in de kleedkamer hahaha. Keuze is nu tussen 2 jurkjes. Echt wat een drama, je kan merken dat ik ongesteld moet worden. Kan niet wachten als ik straks badpakken ga passen, kan beter gelijk een voordeelpak tempo zakdoekjes meenemen.

5 likes

Lol nou dat kwartje valt bij mij nu pas

goed om te horen vooral dat laatste zinnetje jeg! :relieved:

wist je dat we nu precies duizend leden hebben?!

16 likes

Ik moet eigenlijk naar een afstudeerborrel nu (echt geen zin om weer naar de stad te fietsen en also vrienden jullie gaan over drie maanden verder met je master doe even rustig met afstudeerborrels). Wil eigenlijk heel graag met een glaasje port in bed een boek lezen #oma. Maar ga me toch maar even omkleden denk ik.

omg is er al een rupaul’s drag race topic? Moet weer even iets kwijt over de laatste episode

1 like

Wow, complimenten voor dit forum hoor! Het werkt zo lekker! Zo modern! Zoveel mogelijkheden! Echt prettig! Alleen die chat…die chat gaat echt mijn productiviteit zwaar verpesten, haha. Wat ā€˜n feest! :upside_down_face:

10 likes

Ik heb vandaag 28 000 stappen gezet en ben vet trots :+1:t3:

18 likes

Zo het gaat hard hier.
Wil even kwijt dat ik me zo ontzettend gelukkig voel. Vandaag een telefoontje gehad dat ik alsnog in aanmerking kom voor een nieuwbouwappartement. En dit weekend zitten we in een heel mooi huisje op een super mooie plek. Het leven kan even niet beter.

24 likes

https://www.vice.com/nl/article/d3kvkq/het-ellegirl-forum-is-niet-meer-en-dat-is-verschrikkelijk-verdrietig

Was dit al gedeeld trouwens? Ik zie het nu pas.

13 likes

OkĆ© help, ben bijna twee jaar samen met m’n vriend en vorig jaar had hij super lief een fotoboekje gemaakt met wat hij heeft geleerd in een jaar samen zijn met mij. En dan quotes en inside jokes enzo met foto’s. Had toen zelf een mandje gevuld met al z’n favoriete snoeps, snacks en een speciaalbiertje.

Dit jaar heeft hij weer een verrassing voor me gepland en ik wil ook iets liefs doen. Heb alleen echt geen idee wat. Hebben helaas nauwelijks foto’s samen (we maken nooit selfies ofzo met elkaar). Iemand leuke ideeĆ«n?

2 likes

Ik heb vanavond de apotheek weggestuurd omdat ik ineens 12,50 moest betalen voor mijn nieuwe anticonceptiepil :open_mouth: Ik ben gewoon verzekerd dus geen idee waarom ik nu ineens moet gaan dokken. Maargoed, ik had het niet op mn rekening staan dus kon het niet aannemen. Hoe kut is dat haha

Ok… ik wist dat ik slecht was in topografie maar
Ik ben erachter gekomen dat NL echt heel groot is.
En dat er boven BE zelfs stukken van NL in water liggen wtf dat wist ik echt niet
Dankje @anon98052296

5 likes

Oh ja haar ken ik nog wel!

1 like

@Nescio ik krijg door van Glitterkots dat zij een paar dagen geleden zich heeft aangemeld maar dat haar account nog niet is goedgekeurd. Zou dit kunnen worden nagekeken?

1 like

Oh my lord! Ik was bekaf met mijn 12.000 laatst

ik heb de hele tijd dit fucking nummer al in mn hoofd

tjoe tjoe tjoe tjoe

3 likes

Loco locomotief

2 likes

Volgens de screenshot die ik van haar kreeg was dit rond 22 uur vandaag nog niet het geval.
Dus misschien gaat er dan iets niet goed?