Wat je even kwijt wilt

Ooooh op twee fora zitten is lastig gossie

Ik zing dit altijd mee als een soort typetje. Kan dit niet zingen zonder er een gezicht bij te trekken.

1 like

Hahaha, mn Zeeuwse hart doet pijn door deze uitspraak :sleepy:

4 likes

haha mijn held, ik heb mijn ex ook gister heel triomfantelijk verteld dat ik ook bijna 15 kilo kwijt ben

1 like

haha nee hier hoort een gezicht en een mocro accent bij

1 like

Glitterkots is goedgekeurd inmiddels!

1 like

Fijn, bedankt!

ohnee toch niet? die van mij heeft na 3 weken weer niks laten horen opeens weer geappt…denk dat je nu wel weet wie ik ben trouwens! maar we kunnen het! gewoon lekker op jezelf focussen

Jaa dat ben ik! Voor je het weet zit je weer super lekker in je vel en maakt het je allemaal een stuk minder uit :blush:

Zijn er hier meiden die zondag naar 7th sunday gaan? Gewoon nieuwschierig haha!

Ja ik zag vandaag elderflower en mediterranean tonic staan. De elderflower is wel een aanrader dus? En heb je de mediterranean al eens op? Ik ga volgende keer eens die andere halen dan!

Hm dat zou kunnen, alhoewel ik momenteel nog wel even 20 ben. Zal het maandag eens navragen

Ja dan ben je toch genoodzaakt die draadloze apparaten te kopen

Ik loop altijd naar het werk (10 minuutjes), daar 8,5 uur gewerkt (bediening in hotel) en daarna nog een rondje gerend van 5 km :sweat_smile:

1 like

Altijd mooi meegenomen, gratis stappen op het werk!

1 like

Omg die naam haha

1 like

Ja ik heb precies hetzelfde! Het voelt daar echt als een totaal ander forum door alle nieuwe usernames/leden, beetje alsof het niks met egf te maken heeft. Ik denk dat ik hier ga blijven, maar ik geef wtf nog wel even een kans

3 likes

Ik weet niet waar ik wil blijven? :sob: Ik vind alleen de naam hier best wel stom. :sweat_smile:

Merk wel dat ik dit een stuk rustiger vind aan mijn ogen en die stomme smileys zijn hier niet. En sowieso merk ik dat ik mij best wel erger daar aan de lay-out. :zipper_mouth_face: Maar wil/wou het daar ook een kans geven.

1 like

Ja snap wat je zegt @Fenayi ! Ik kijk nog wel op de andere (ook voor secret goodbye, vind het we leuk om eidereend pakketje nog te zien) maar is wat te onrustig voor mn ogen…