Wat je even kwijt wilt

Kun je de pakketjes ook hier delen? Ik ben benieuwd!

Moet eigenlijk zo slapen van mijzelf want wil morgen op tijd wakker zijn voor de royal weddng.

2 likes

Ging net even een kijkje op wtf nemen en het eerste wat ik dacht was “ugh… pagina’s…” grappig hoe snel zoiets ineens went :grin:

13 likes

De pagina’s daar vind ik dan wel weer fijn. Maar ik vind dit ook prima. Ik ga hier de komende dagen wel rondhangen, kijken op welke van de 2 ik mij het meest thuis voel.

1 like

Ja, ik moest de 1e dagen heel erg wennen aan et scrollen maar het gaat voor mn gevoel iets vlotter :slight_smile:

1 like

Sorry voor de kijkers van beide fora dat ik sommige topics overal nu open haha. :sweat_smile:

Ja hoopeloos wijf ben je ook hoor !!1! :joy:

1 like

Nooo, uur wachten op de nachttrein!!!

Hahah het hebben over de nachttrein om half 6 s ochtends :sweat_smile:

Ben al een paar keer wakker geworden en wil eigenlijk gewoon opstaan, maar om half 7 uit bed op je vrije dag is toch van de zotte?

Ik ben natuurlijk veel te laat maar dit is de cast van Perfetti sconosciuti (geweldige film).

4 likes

Leuk artikel! Ik herken haar ook nog inderdaad. Ik zag wel vaker artikelen van haar op Vice en ik wist dat het een forummer was maar ik kon niet op de naam komen. Nu is het mysterie opgelost: Vinnie dus :smile:

1 like

Oh ja ik was de chat weer ff vergeten! Dom.

En ik lees bij maar over die stappen; ik dacht dat ik op mijn werk veel liep maar dat valt TEGEN :scream: niet te doen. Maar 4500 stappen op een goede dag.
Ja vind je het gek dat afvallen moeilijk gaat. En nu het lichter is vind ik na het eten een wandeling doen wel leuk maar in het donker doe ik dat niet. Ik wil elke dag minimaal 10.000 stappen halen!
En ik fiets wel maar dat staat vast niet in verhouding tot lopen?

Ik weet niet precies hoe het met fietsen zit. Maar een uur wandelen staat gelijk met ren half uur hardlopen.
Misschien is een uur fietsen gelijk aan een half uur wandelen.

Ik had ook bij het andere forum een account aangemaakt, maar A zit daar een extra E achter mijn gebruikersnaam per ongeluk wat ik dodelijk irritant vind en B daar lijk ik niemand te kennen? Iedereen zit hier. Dus ik denk dat ik ook gewoon hier blijf, maar waarschijnlijk wel minder actief. Ik houd ‘t nu al niet meer bij :’)

4 likes

Ik ook! Of is dat juist de grap?

Wat is lekker naast een thai beef salad? Mijn moeder is een lil vreetzak en heeft niet genoeg aan een saladetje. Ook niet als ik 10 kilo salade maak. Want dan is het teveel het zelfde en wilt ze iets anders.

Aka ze wilt na het eten niet snacken maar doet ze toch wel. Maar ik wil iets voor ernaast zo dat ze daar over nie kan zeiken.

2 likes

He wat rot!! Ik dacht dat je gisteren zei dat de dierenarts wel beschikbaar was vandaag? Stom als ze verkeerd gecommuniceerd hebben zeg. Zijn er nog andere dingen die je kat doet? Zie je een extra vliesje op haar oog zitten (3de ooglid)?

Godsamme :rage: onze buren zitten middenin een enorme verbouwing. Nu waren laatst die bouwvakkers om 7 uur al begonnen met het nodige geschreeuw. Mn vriend is er toen heen gegaan en heeft gezegd dat het geschreeuw om die tijd wel minder mag. En de buren gaven aan dat 7 uur ook wel erg vroeg was ja.

Nu op zaterdag begint de buurman zelf om half 9 te slopen!!! Wat een tijd!! Mocht je denken dat valt toch mee? Niet als je weet dat we (vriend en ik) een horecazaak hebben en dus nooit voor 1 uur snachts thuis zijn. Als t in het weekend (en helemaal met pinkster :roll_eyes:) niet later is. Uiteraard weten de buren dit ook wel. Levert hun ook wat op: namelijk dat ze ook in het weekend prima savonds herrie kunnen maken.

Maar dit is niet erg sociaal toch? Zo vroeg beginnen in het weekend… ik zit eraan te denken om maar afspraken te maken over tijden. Doordeweeks half 9 en in het weekend 10 uur? Of is dat overdreven? Ik hou zo een seizoen met topdrukte niet vol hoor, in mn eigen huis!! :roll_eyes:

2 likes

Doet het nu helaas niet meer :frowning: