Wat je even kwijt wilt

Hey, hoe laat moet je? Ik woon vlakbij Tilburg en wil wel helpen als het moet. Heb nog geen plannen voor vandaag

7 likes

ja oke, maar mijn lijf past helaas ook niet bij mijn leeftijd. mijn dagelijs doel is 7000/8000 dan heb ik goed mijn best gedaan. dus 12000 was een overwinning.
ik zal mijn apple watch eens bij mijn man omdoen :wink:

1 like

Op internet lees ik dat 10 uur of zelfs 12 uur een keurige tijd genoemd word. Wij doen bv heel stil als we snachts thuiskomen omdat we weten dat de buren vroeg op moeten. Dat lijkt mij ook meer dan normaal andersom, wij hebben een totaal omgekeerd ritme dan de typische kantoortijden. Is een wisselwerking lijkt me.

Waar staat ie? Ik kan hem ook niet vinden. Heb nu wel de video gekeken van die poepende vrouw

1 like

Ik moet zoveel doen vandaag, maar er komen ook pakketjes waar ik op moet wachten en ik wil the royal wedding kijken. Race tegen de klok :frowning:

Naar welk dorp zou je nu moeten?

1 like

@En_17_Anderen OMG ik deed gisteren mee aan diezelfde dorpsquiz :open_mouth:
Nu ben ik echt heel benieuwd wie je bent :slight_smile:

5 likes

Wat lief dat mensen hier hulp aanbieden! Hopelijk komt alles goed met je kat @Lula

2 likes

ik heb gedroomd over dit forum!
Jullie heb meer indruk op me gemaakt dan WTF

4 likes

De Langstraat toevallig? Dat is mijn dierenarts. Vind dat echt de fijnste tot nu toe

2 likes

Ik moet vandaag 17km hardlopen voor mijn halve marathon training en ik ben aan het uitstellen haha

3 likes

Ik had een jurk gereserveerd bij de bijenkorf en ze zouden bellen als hij beschikbaar was. Ik had het nummer van mijn vriend gegeven want heb speaker problemen. Hij wordt net gebeld: ā€˜Hallo meneer, uw dochter heeft gisteren een jurk besteld en…’

:rofl:

42 likes

Ik heb zo’ n honger steeds! Niet normaal, ik vreet de hele dag door.

Ben nu bij piercingshop twee. Hoop dat deze me wel kunnen redden… ben t nu wel beu. Kut ring

Moest ook nog eens een teringstuk door de stad rijden omdat ik onhandig ben en betaald parkeren terwijl er aan de andere kant van de piercer een groot parkeerveld is waar het ietsjes goedkoper is

Love myself

Het stiefzusje van m’n vriend krijgt voor haar verjaardag als megaverrassing een kitten. Ik ben te nieuwsgierig naar haar reactie straks maar ze krijgt het pas vanmiddag ugh duurt lang

6 likes

Ok, tot zover mijn forum pauze. Ik heb dit blijkbaar gewoon nodig. Weet ook echt niet wat ik anders op t internet moet dan online shoppen, en ik moet minder uitgeven, dusss hier ben ik dan maar weer: hoiiii!

12 likes

Godverdomme ik sta alweer buiten. Aan de telefoon had ze gezegd dat het zou kunnen, binnen niet. Weer terug
God jezus de tering ik ben echt kwaad wtf

Wauw wat een lief cadeau!! Zou echt gaan huilen van geluk denk ik haha

1 like

Ja dat kan niet zeggen ze omdat dat op gevoel moet en zij het niet kunnen voelen
Gewoon de 2e shop die nee zegt. wtf dit is jullie enige taak??? Jezus

Leuke ava trouwens nerd