Ik zou het gekker vinden als ze niet gaat huilen van geluk haha
Hahah dat is waar !
La Casa
Wow 2 dagen achter elkaar gesport
Nu overal pijn
Ik kan steeds dat artikel van Vice over ellegirl niet lezen krijg een 404 melding
@Lula Waalwijk. Ik had 2 klasgenootjes die daar vandaan kwamen. Vond die allebei zo raar en irri dat ik bij waalwijk altijd denk aan een dorpje vol debielen. Nu ik weet dat jij daar woont is dat gevoel bevestigd. Nee grapje ik was zelfs in schock dat jij daar woont hahah.
Kut is dat he. Wandelen en rek oefeningen helpt. En niet opgeven het word beter! Ik kon 2 weken geleden amper lopen van de spierpijn haha .
ik ook niet, huilen
Oh thank lord hahahha
Ben brak en heb honger maar heb niks in huis. En ben nog niet op het punt dat ik er mentaal klaar ben om naar de winkel te gaan⊠maar ik weet dat ik moet eten, dan gaat mn brakheid over. Vicieuze cirkel
Ah echt leuk dat er steeds meer mensen toch hierheen komen! Ik heb het andere forum ook even geprobeerd, niks gepost verder. Maar denk dat ik me daar weer uit ga schrijven. 2 fora is echt niet te doen. Vind het dan veel leuker om op 1tje een beetje up to date te blijven.
Echt lief hoe iedereen @Lula helpt trouwens!
Ja ik ging net ook even fietsen in de sportschool in de hoop dat het wat minder werd in mijn benen maar helaas moet ik me nog steeds laten vallen op de wc
Ja dit is je kans! Iedereen moet toch aan elkaar wennen. Dan kan dit er ook nog wel bij!
Doe maar dé
Nee sorry
@anon68622085 ja sorry ik heb er vast ergens overheen gelezen maar mijn nieuwsgierigheid maakt mij nu ook te ongeduldig om te zoeken⊠WIE BEN JIJ?!
@Jeg Ik moet hier wel even over nadenken hoor!!! Maar ok ok ok nieuw forum nieuwe kansen enzo, ga ervoor
Ja sorry, er staat geen samenvatting op pagina 1
Moet je spf op je gezicht voor of na je dagcréme doen?
Na je dagcreme