Wat je even kwijt wilt

Jaa doe avond eten. Of een keto lunch

2 likes

Hoe krijg ik deze krengen makkelijk in m’n oor?? Ik heb denk ik een te dikke oorlel voor deze dingen :sob::eyes:

Heeft er iemand nog iets meegekregen van luilak vanochtend? of is dat echt iets van vroeger.

Hahahaha! Ja misschien is dat het beste idee. Ik wilde ze ook 1x indoen en dan nooit meer uit. Maar gister kreeg ik m dus niet in en toen hing die half in/uit m’n oor en kreeg m niet meer los. Was paniek.

Ja maar, waarom kunnen anderen dit wel??

Ze gaan dus ook maar zo’n klein stukje open. Wtf? (Oh shit, mag ik hier wel wtf zeggen? :eyes::joy:)

3 likes

vroeger toen ik nog in een beetje grote stad woonde heb ik genoeg zeep gesmeerd.
vroeger was alles beter… :joy:

1 like

Ja hallo ik wil gewoon als een prinses op de erwt op mijn wenken bediend worden. #verwendkutkinddatikben

2 likes

@Lula X represent. Ik heb een auto en je mag altijd mijn hulp inroepen!

@anon39978576 en ik ben ook een debieltje uit X

4 likes

Maar jij bent wel leuk… hmm vreemd

Haha geduld is niet m’n sterkste kant eigenlijk… zeker niet met een baby tegen m’n been geplakt (leve de verlatingsangst)

@anon68622085 ik snap wat je bedoelt! Ik ga het straks proberen als m’n vriend de baby even kan vermaken :grimacing:

@Lula hahaha het is een idee. Alleen ik denk dat ik dan nog gefrustreerder word als het niet lukt en ik dan 5 dagen ermee bezig ben. Maar ik zal updaten als ze zitten haha

2 likes

Ik word zo snotterig wakker al de hele week, heerlak

Fijn om te horen! En ze zijn super lief bij de Langstraat en heel hulpvaardig. Hopelijk komt het goed met je kat :heart:

Nu ben ik wel benieuwd @mercurysummer waar jij vandaan komt, als je ook Langstraat hebt?

Via de achterkant van je oorlel er in doen helpt bij mij altijd, dan kun je aan de voorkant gewoon fatsoenlijk zien hoe je m dicht moet maken. Altijd leuk ringetjes in je oren … :roll_eyes:

2 likes

Ik ben de uitzondering op de regel.

1 like

Jij bent de burgemeester die de debielen in het gareel houdt

1 like

ik hoorde laatst een man in de trein praten dat het dus na 5 mei is en ik zat al van uhmmm nee hoor?

ik weet nog wel dat we als kinderen dan om 7 uur op gingen staan en voor onze deur op pannen gingen slaan en met houtblokken lawaai gingen maken, echt zo dom

ja met pannen slaan, blikjes achter fietsen of met brievenbussen klepperen!

Maar lees net bij ons plaatselijk nieuws dat de brandweer vooral brandjes heeft geblust, en dat er auto’s zijn vernield. (op auto’s lopen)
lollig.

1 like

Zonder mij wordt het een natuurtoestand

1 like

Huh wat is het hele verhaal?