Wat je even kwijt wilt

Mee eens, ik ben toch ook maar overgestapt, het werkt hier allemaal toch wat soepeler en er zitten meer mensen die ik ken (die mij niet kennen omdat ik een andere naam heb haha) :full_moon_with_face:

2 likes

@Jeg nieuw plaatje is toch prima joh, wennen we zo wel weer aan. Gewoon elke week een nieuwe. Yolo.

2 likes

Oh ik dacht al, is Ankie hier ook

1 like

Uuuuuu alien

aliens!

op de computer zie je het reply bericht direct erboven verschijnen, op je telefoon ga je weer naar boven zie ik.
je kunt ook tekst selecteren en die komt dan als reply in je bericht.

1 like

De bouwvakkers zijn er alleen doordeweeks. En tuurlijk snap ik dat zij graag bezig gaan in het weekend als ze zelf vrij zijn maar ga toch vragen ofze er misschien rekening mee kunnen houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maargoed dat slopen van vanochtend gaat gewoon door merg en been. Denk dat dat de ergste herrie maakt dus dan hebben we dat straks maar gehad.

Heb net een pakketje gekregen van Liga omdat ik had gemaild dat ik er een had met een vlieg in het koekgedeelte (gelukkig gespot voordat ik het in mijn mond deed). Het beste van het pakketje zijn de Milka choco wafels :grimacing:

7 likes

Nu wil ik ook een vlieg in mijn koekjes!

2 likes

wow echt zin opeens in broodjes knakworst metttt

5 likes

turtulio pls

3 likes

Ben echt fucking kwaad op mijn exscharrel omdat hij me negeert terwijl ik juist nog een klein gesprek wou hebben om t af te sluiten.
Ben zo kwaad dat ik nu zin heb om een dreigbericht te sturen via een ander social media kanaal want ik heb iets dat ik tegen hem kan gebruiken. Ben zeker dat hij dan wel zou antwoorden maar dan bewijs ik juist dat ik iemand ben die niet te vertrouwen is, terwijl ik hem al die tijd gezegd heb dat ik wel te vertrouwen ben. Maar aan de andere kant, als hij me zo respectloos behandelt, waarom zou ik dan wel nog respect tonen voor zijn wensen?
Ben echt zo kwaad :confused:

Ah nee, fuck hem! Snap dat je kwaad bent, maar zou je niet naar zijn niveau verlagen, je bent veel beter dan dat. Ik zou echt even afleiding zoeken en vooral iets leuks voor jezelf gaan doen inderdaad, wat hierboven ook gezegd wordt. Denk dat als je het laat gaan je er met een fijner gevoel op terug kijkt dan dat als je nu de situatie alleen maar escaleert.

2 likes

Dit bericht is niet bedoeld als strijd tussen de fora, maar ik vind het oprecht leuk dat dit forum zo goed bezocht wordt door zoveel bekende leden! Ik was na die heisa op het EGF even bang dat er amper meer iemand zou zitten hier, maar door al die bekende namen is het gewoon alsof we nog op het oude forum zitten maar dan met een nieuwe layout.

9 likes

Het ding is gewoon dat hij echt dingen doet die niet oke zijn en het zou mss beter zijn voor de mensen die hij kwetst, dat ik de waarheid aan hen vertel maarja dat is niet aan mij. Maar goed ik wil niet het hele verhaal hier neerschrijven.

Ja je hebt inderdaad gelijk. Dat gesprek zal toch niet geven waar ik nood aan heb.

Ik schreef het ook even hier neer omdat ik wist dar ik deze reacties ging krijgen. Ik heb dat even nodig zodat ik niet in emotie iets stuur naar hem. Ik weet dat ik het beter niet doe en er moet boven staan. Dankje.

1 like

Het stomme is dus dat ik nu thuis moet zitten om te studeren en dus niks leuks kan doen haha. En die situatie blijft in m’n achterhoofd zitten. Maar inderdaad, ik moet hier boven staan.

@Lula sterkte met de poes!!!

1 like

Ik kan gewoon echt nergens leuke kleren vinden? Wil wat dingen voor festivals, niet te duur (gewoon h&m zara prijzen) en niet te bloot.
Iemand tips. Word er tering chagrijnig van.

Ik ga mezelf volgende week vakantiegeld uitbetalen dus nu ben ik het hele internet aan het afstruinen naar mooie dingen die ik voor mezelf wil kopen!

4 likes

Jongens, voor het eerst mijn wenkbrauwen en snor laten threaden. Mijn snor staat in de brand. Volgens mij heb ik last van fantoompijn.

15 likes