Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Snacks uit japan en hk

40 likes

Waar heb je die krab chips gevonden en is het wat

2 likes

Oooh die meiji chocolates zijn zo lekker, stop ze wel ff in de koelkast, extra lekker vind ik

1 like

Nog geen review!
Gekocht bij de supermarkt Okay in Gent.:star_struck:

3 likes

Beetje slechte foto, maar mijn buit uit Duitsland.

• De merci balletjes zijn een soort Lindt ballen, heel erg lekker. 10/10
  • Fanta dragonfruit mango had niet zo’n sterke smaak. Wel oké, maar voldeed niet aan mijn verwachting. 7/10
  • Arizona green tea pina colada, beetje vreemd maar wel lekker. 8/10
  • giotto butterkeks 10/10
  • knoppers goodies, gewoon prima 7/10
  • ritter amicelli 10/10
    Had ook nog tzatziki chips en kruidenboter chips, maar die staan niet op de foto. Wel 10/10

De rest heb ik nog niet geproefd

12 likes

Ik ga binnenkort naar Duitsland, vertel me alle vegadingen die ik moet inslaan aub <3

3 likes

Het eerste wat me zo te binnen schiet:
Endori Vegan Chicken Sticks Chili Cheese style
Endori Vegan Chicken Kebab (ook vrij goeie macro’s mocht je daarop letten)
Planted filetstukjes zonder kruiden (want beste vega(n) kipstukjes ooit en perfect voor in curries/salades/pasta’s etc)
Violife pizza mix (beste geraspte vegan kaas die smelt en geen plasje vocht wordt op je eten)
Cremissimo Peanut Banana ijs

Ik ben zelf verder niet echt een toetjesmens, maar ze hebben bijvoorbeeld van Müller ook vegan rijstdesserts met chocola en karamel maar ook met fruit enzo. OH en vergeet niet het allerbelangrijkste: Dino nuggets van Rewe’s eigen merk.

8 likes

Er was bij Domino’s (denk ik?) een tijdje een vega pizza pepperoni, met pepperoni van de vegetarische slager, maar die is uit het assortiment en die pepperoni wordt ook niet los verkocht :smiling_face_with_tear: was echt heel lekker

4 likes

Oeh ja die was heel erg lekker!

Vega bifi worstjes 🫶🏼

Ze hebben ook lekker aardbeien schuim achtig snoep van Haribo. Vega en heeel lekker (en lekker vies)!

2 likes

De vega McNuggets zijn zoooo goed in Duitsland, echt als de echte.

6 likes

Ohh superbedankt en de rest ook! Ik ga een lijstje maken :heart_eyes:

1 like

Mühlen vega Salami

Ik twijfel echt of ik gewoon dit weekend naar duitsland ga rijden puur om dit in te slaan. Heb afgelopen weekend een paar bakken gehaald en ik wil niet dat het op gaat. Of is dit een biecht? :star_struck:

7 likes

Je kan het gewoon doen. Weet je we zijn volwassen en mogen dingen zelf weten. Het is ook niet zo dat het beter is om te rijden voor iets groots zoals een pretpark of een citytrip dan voor iets kleins.
Als je het wil, zou ik het gewoon doen en dan wel ook combineren met iets anders leuks zoals bezoekje aan een stad. Munster is altijd wel leuk en gezellig maar weet niet waar je vandaan moet komen.

28 likes

Ja en Rheine is ook een leuk stadje. Of nouja voor nederlandse begrippen is het volgens mij niet eens een kleine stad per se.

1 like

Mijn favo’s:

• Mühlen vegan salami
  • Endori burgers
  • Mühlen vegan bbq steaks (‘pork’/‘chicken’, zijn er helaas alleen in het bbq seizoen)
  • Food for future gerookte zalm
  • Mühlen chicken tenders western style
  • Alles van Planted
  • Like chicken thai style
  • De nuggets van kaufland in de gele doos, ik weet het merk zo niet
3 likes

Ohhh dankjewel hiervoor!! Ik ben er dit weekend dus ga kijken :heart_eyes:

1 like

Ik vind dit echt een leuke reactie haha