Gekocht in Amerika. Mijn vriend vond dit concept echt WALGELIJK maar het is echt een lekker hartige en zoute snack!
Haha ik had hier tot eergisteren nog nooit van gehoord maar zag toevallig een youtubefilmpje waarin Paul en Prue van The Great British Bakeoff amerikaanse snacks proberen en zij vonden dit ook walgelijk
Hahah het is categorie vieslekker!!!
Paul dacht dat zijn hond het zelfs zou weigeren ze hadden wel de pizzasmaak
Ik had me helemaal verheugd op die chocoladepasta, maar vond hem nog steeds veel te zoet.
Iemand aanraders voor lekkers uit Japan? Mijn vriend wil wat voor me meenemen maar ja ik heb geen idee wat ik moet vragen! (Sowieso geen al te gekke smaakjes)
Mochi!
Verschillende smaken cola, kitkat en Pringles (kan je zo gek maken als je zelf wil)
Calpis of milkis (je hebt verschillende merken, maar dit zijn volgens mij de bekendste), moet je wel die met bubbels hebben.
Sowieso gewoon leuke gekke snacks meenemen, laat je vriend wat uitkiezen. Wij vonden alleen alles met Taro minder geslaagd.
Iemand tips voor lekkere dingen uit Canada? Sowieso Maple Syrup natuurlijk😎
Ik wist niet dat mochi zonder in de ijskast te moeten ook kon dankjewel
Verschillende soorten vullingen waaronder ijs dacht ik Al bedenk ik me nu wel dat het misschien toch handig is om ze gekoeld te bewaren
Je hebt ook mochi zonder ijs dat word in de toko ook gewoon in de normale schappen verkocht.
Ja! Met zwarte sesam, pinda of bonenpasta!
Is echt een lekker tussendoortje. Ik ken het eigenlijk alleen zo.
Blijft het echt gewoon goed als hij het 24 u in zn koffer heeft? Dan ga ik dat vragen, klinkt heel lekker
Ja hoor, als het gewoon op kamer temp verkocht wordt. Ik heb echt heel veel snacks en eten meegenomen uit Japan
Ja! Is een plakkerig rijstdeeg. Zitten ook altijd van die vochtvreterzakjes in de verpakking. Zeker kijken hoor! Ze komen toch ook per import naar NL
RT
Ik ben op een missie om alle Fanta’s in de wereld te proberen en heb nog altijd de druivenvariant van daar nog op mijn lijstje staan