Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Oh geweldig deze tips! Heb ik echt wat aan. Ga zeker kijken voor de bueno pasta, die lijkt me hemels. En de bakspullen, vanillestokjes heb ik altijd nodig:D En chocola ook :joy:

1 like

De chips is in Duitsland ook echt heel lekker. Vooral het merk Crunchips!

4 likes

Ze hebben ook lekkere zakjes met kruiden om zelf die saus die bij de brattwurst zit te maken. Moet je wel willen koken met pakjes en zakjes natuurlijk, maar er zijn veel leuke opties wel daar. Ze hebben ook veel lekkere soorten Lindt chocolade. En die groene Mentos is ook echt heerlijk. Brioche brood van de bakker. Augurken of andere zure op pot.

Oh en drank is daar een stuk goedkoper. Ze hebben ook een aantal lekkere frisdranken met rabarber en volgens mij zelfs een biertje.

3 likes

Jaaaa Mentos! Ik noemde dat als kind altijd ‘tandpasta Mentos’ omdat het zo fris is en zo noem ik het eigenlijk nog steeds. Spearmint is het geloof ik en het zit in een groene verpakking. Heel lekker!

Zelf drink ik amper maar mijn man koopt bij Trinkgut regelmatig een kratje Maisel’s Weisse of Weihenstephaner. Veel goedkoper dan in Nederland.

1 like

Ja die idd! Kon niet op de naam komen, maar is mijn favoriete snoep. En idd beetje tandpasta achtig! De laatste paar keren konden we het niet echt vinden, maar vroeger had je van die hele grote dozen en daar kochten we dan altijd een aantal van. Spot ze heel af en toe ook bij de Lidl. De paarse mentos is ook lekker trouwens. Die smaakt wat zurig en beetje naar cassis.

2 likes

Is dat deze? :smiley:

Heet hier in BE chlorophylle

(Niet op de achtergrond letten ben pauze ana het nemen tijdens klussen)

3 likes

Jaaa :heart_eyes::star_struck: is die in BE standaard in het assortiment?

1 like

Yes dat is hem. Vroeger was hij ook weleens verkrijgbaar (onder deze naam) in mijn geboortedorp in een snoepwinkel maar tegenwoordig niet meer, dus ik ben blij dat het in ieder geval in Duitsland verkrijgbaar is.
Ik wist niet dat het in België te koop was, goed om te weten!

2 likes

Ja hoor, gewoon in de supermarkt en bij kruidvat enz

5 likes

Ik heb zoiets gehad van Lidl. Net even gecheckt tijdens boodschappen doen en het bestaat nog. Het ligt bij de kaas, niet bij de roomkaas (hier iig). Er is een variant met peper en dan nog eentje met zalm en nog een. Misschien het proberen waard :smiley: ook @Huismus

Edit: deze dus
Screenshot_20210816-114337_Google

4 likes

Omg dit at ik vroeger zooo vaak

1 like

Ik ook! Ik heb het uit veiligheidsoverwegingen (en gezien de rest van de inkopen) maar laten staan. Echt lekker, door het bericht hierboven dacht ik er weer aan. Grappig dat het er nog is.

Die met olijf is ook echt heerlijk!

2 likes

Volgende keer neem ik die en een vers stokbrood :star_struck:

Hebben jullie ook tips voor lekkers uit de Belgische supermarkten? De Colruyt en de Delhaize is dichtbij zag ik via Maps dus daar ga ik nog even inslaan.

1 like

Haha ik vind persoonlijk dat Nederlandse supermarkten echt veel meer/innovatievere dingen hebben dan Belgische supermarkten. Of dat aan mij ligt weet ik niet :sweat_smile: Delhaize heeft wel echt lekker brood vind ik, we halen het altijd daar

Haha ja, ik ook. Ga liever naar AH dan naar Colruyt. Colruyt heeft wel een lekkere veggie sea salad,en Delhaize veggie(of zelfs vegan) carpaccio. Speciaalbier misschien?

2 likes

Poolse aanrader :smiley:

3 likes

Wat is de vulling?

1 like

Maredsous smeerkaas vind ik lekker, brood, bakspulletjes en alles van Lotus.

1 like