Dit schap had de appie ineens.
Foto is een weekje oud
Mijn dorps-Appie heeft ooit ook zo’n schap gehad, maar nu helaas niet meer.
Oeh! Ja die heb ik wel in de buurt. Ik wist niet dat ze dat soort producten verkochten maar ik zet het op de lijst. Dank je wel.
Is maar een klein schapje ook, ik ben niet geweldig in Duits maar ze hadden rozenbottel, iets dat ik niet herkende maar op Kaapse Bes leek, de standaard smaken en nog een kerstjam (Weihnachten stond er iig op?)
Oké ik ga gauw een bezoek plannen Klinkt heel goed!
Die kerst is lekker maar zitten wel grote stukjes in!!
Ik weet niet waar ik het kwijt moet want dit komt gewoon uit de toko maar ik heb het helemaal ontdekt. Het is behoorlijk plakkerig maar het is lekker op alles. Beetje een aardse, zoete smaak, beetje korrelige textuur wel maar daar heb ik geen last van. Vgm is het ube en cane sugar en dat is alles wat erin zit lol.
Ja ik heb deze vgm begin dit jaar nog bij Jan linders en jumbo gezien
Ja, is er.
Heeft iemand tips voor de Zwitserse supermarkt (behalve niet gaan )
Shit die dus de moeite waard is en niet elders voor minder doekoe te verkrijgen is.
https://www.zweifel.ch/ch_de/shop/produkt-detail/?uid=8
deze paprika chips zijn echt mijn favo, maar kosten bij ons 6eu per zak
neem aan dat ze in de schweiz zelf iets goedkoper zijn. tip: neem gelijk 5 zakken mee
Ik ga dit met mijn ogen dicht pinnen. Danke!
Ze hebben ook een pepermolen maar dan met vanillestokjesshit erin. Heel handig voor bakken, Janny will approve.
O, vet! Vanillestokjes zijn hier al niet te betalen. Eens kijken wiens rib ik zal opofferen voor deze gouwe tip.
Vaak wat leuke chips, en als je houdt van chocola met praliné dan vind ik Ragusa (ook een blonde chocolade variant) en Torino en dat soort reepjes echt een aanrader. Verder haal ik alles van Ovomaltine, ze hebben ook van die Scholiertjes maar dan met Ovomaltine chocolade. Ook reepjes etc. Basler Läckerli vind ik ook lekker, beetje lebkuchen idee.
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.
Bergamot in melkchocola is een beetje heftig/wennen, maar wel te moeite als je in Frankrijk bent (supermarche U)
En haal dan ook meteen witte chocolade met citroen.
De rien.
Die met citroen is zó lekker