Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Omg ze verkopen ook de kruiden. Heb een potje gekocht.

4 likes

wie wat waar wat voor kruiden??? dit ken ik niet!

1 like

De kruiden van de paprikachips! Van datzelfde merk. Ik maak een foto morgen.

1 like

Klinkt goed!!

1 like

afbeelding

3 likes

Ik wil dit gewoon op m’n tong strooien.

4 likes

Guess what I am doing right now.

4 likes

Nog een topper uit Duitsland!

10 likes

When in Spain…

Dit is “binnenkant van een kinderbueno”-pasta.
Koop het. Dit haal je in Spanje bij de supermarkt Mercadona.

De nada.

30 likes

Net even opgezocht maar je kan het nergens online vinden, alleen bij die supermarkt. Geniet ervan 🥹

2 likes

Is dit je eigen foto? Vind het wel een korte houdbaarheidsdatum! Dat soort pasta’s blijven toch veel langer goed? Net als nutella, lijkt me.

Wel zin in kinder bueno nu.

Ik heb het even op Google opgezocht en dit is het eerste plaatje erbij, dus vast geen eigen foto.

Dit lijkt me trouwens gewoon die hazelnootcreme die je ook in Duitsland in de supermarkt kan kopen, toch? Zo lekker :drooling_face:

2 likes

Heerlijk! Ben volgende week in Spanje dus ben direct geïnspireerd. Voel nu al de smaak in mijn mond naar aanleiding van 1 plaatje

1 like

En in de dille en kamille hebben ze dit ook

2 likes

Mijne is tot aug 2023 houdbaar. Heb het in september gekocht en nu pas opengemaakt.

2 likes

Dit wilde ik ook zeggen en ging het ff zoeken voor een plaatje; niet meer te vinden op die website! Of ik ben heel blind. Maar echt sad als ze dat niet meer verkopen.

3 likes

In de winkel staat het sowieso nog! Ik ben er vorige week nog geweest

4 likes

Zal eens gluren en vergelijken! Als t te betalen is daar. :skull:

2 likes

Gevonden bij Sligro (nog geen 4 euro volgens mij). Dank @Era!

7 likes

Ik heb deze ook wel eens getipt op het forum maar iemand reageerde toen dat hij niet (meer) vegan was. ik dacht ook van wel! Weet jij of hij plantaardig is?

1 like