Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Oh nee, ik zie melkpoeder bij de ingrediënten staan.

2 likes

Mooi! Zal er binnenkort naartoe gaan.

1 like

Ja, maar die smaakt dus naar nutella en niet naar kinder bueno toch?

Bij de rewe gehaalt .

2 likes

Is het wat?

Yess

2 likes

Heeft iemand tips voor producten uit Denemarken? Supermarkt en/of drogisterij?

1 like

nee helemaal niks

ps grapje zal morgen ff nadenken

1 like

bedrankt

2 likes

Wasa kaneel en chokladbollar. Wel Zweeds, maar wel in dk te verkrijgen. En bij de bakker een lekkere smørstang of wienerbrød.
Oh en van die plakjes chocolade voor op brood,

3 likes

Niet bij alle supermarkten te verkrijgen maar Karl Fazer chocolade! Is Finse chocolade maar ook in andere Scandinavische landen te krijgen.

1 like

@fredpaillet

vesterhavsost (ost = kaas) is heel lekker!!! daarnaast is drop met chocola populair in denemarken. gifflar (mini cinnamon buns in een zakje) zijn de grootste hit bij mijn vrienden en familie. remouladesaus is mn guilty pleasure (staat bij de mayo).

qua drogist heb je eigenlijk alleen de normal, zelfde assortiment als in NL, of de Matas (meer parfumerie achtig), niet veel boeiends. als je naar Kopenhagen gaat heb ik wel meer winkel specifieke tips anders niet :fox_face:

download (12)

mocht je er geïnteresseerd in zijn, deze seltzers zijn lekker!!! en ga persoonlijk goed op het minimalistische design. bij de Netto meestal wel vekrijgbaar.

2 likes

Gifflar heb je ook bij Ikea! Voor de mensen die niet binnenkort naar Denemarken gaan :stuck_out_tongue:

3 likes

Jaa love die!!

1 like

En voor de mensen die bij de Duitse geens in de buurt wonen: ook bij rewe :ok_hand:t3:

OK lekker dit. Gaat op mijn wishlist.

Kom ik weer met mijn vraag: wie heeft Oostenrijkse supermarkttips (of drogisterij)?

Heb dit van dr toko want ben benieuwd hahaha. Maar hoe eet ik dit? Staan enkel de ingredienten achterop. Moet het warm? Gewoon zo als snack? Bakken?

Kom er online ook echt niet uit

3 likes

Wat is het??

1 like

Iemand nog tips voor Japan? Heb al veel van de (denk ik standaard) 7-eleven producten geprobeerd maar jullie weten vast nog meer :smiley:

1 like

Furikake! Het is hier ook wel te koop in de tokos maar het is superduur en weinig voor wat je krijgt!

1 like