Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Van die verse broodjes ( zoals wij hier de croisantjes enzo hebben) die hamkaas broodjes en die mini bladerdeeg dingen zijn echt mn favo.
Oh en je hebt daar van die zakjes mini ijsjes. Verder mocht je daar naar t strand gaan neem dan van de supermarkt uit het vriesvak die bevroren citroen drankjes die blijven de hele dag koud.

4 likes

En de allerlekkerste chips EVER

afbeelding

7 likes

image

Deze kun je in Frankrijk en volgens mij ook in België kopen… nog een maand en dan kan ik ze weer inslaan. Mijn favoriete chippie! Sowieso piment d’Espalette is goddelijk lekker.

6 likes

De rest op die foto is ook chill.

Ik ben langs een kleine buurtsuper geweest in Polen en heb meteen wat meegenomen:

12 likes

Tips voor producten uit Italië? :smiling_face:

1 like

Peach vodka uit een fles die op wasmiddel lijkt! (Ze hebben ook aardbeiensmaak)

2 likes

Taralli

6 likes

Aangezien de tandpasta kokos gember Smaak heeft ook op de foto gezet

16 likes

Oh ja en die kaas gekocht

3 likes

Die krovka snoepjes zijn echt mijn obsessie, ik kocht ze in duitsland ook vroeger en daarna bijna dagelijks in Tsjechië :rofl:

Ik weet ook niet meer of jij het was die het over syrniki had maar ik heb het vandaag gegeten en omg, zo lekker (Budva, Montenegro)

7 likes

Ik was afgelopen weekend in Frankrijk en kwam deze tegen:

https://www.carrefour.fr/p/biscuits-barre-nappes-de-chocolat-au-lait-tendre-coeur-petit-ecolier-lu-3017760002905

Soort kinder chocoladereepje meets een scholiertje en erg lekker

13 likes

Ja dit zijn echt mijn go to koekjes om te halen als ik in Parijs ben haha. Zo verslavend. Had laatst nog een x een eigen merk versie gehaald van Carrefour in België, maar die zijn niet zo lekker als deze.

7 likes

Omg zo lekker!

1 like

Had dit bij de pennymarket in duitsland gehaald. LOVE IT!

Zijn dus kleine ijs blokjes met aardbei smaak en daaromheen witte chocolade met knettersnoep.

24 likes

Omg dit gaat op mijn boodschappenlijst voor Frankrijk :heart_eyes:

2 likes

Heeft het ook iets met cactus te maken of is dat alleen het plaatje?

Is alleen t plaatje

1 like

Jup zo lekker! Net nog eentje op :grin:

1 like

In aanvulling op alle Franse aanraders, deze vd week geprobeerd en hij is errrrg lekker (en intens qua mosterd-pittigheid)

6 likes

Oh ja, zo lekker mosterdchips. Tijdens de Franse weken hebben ze die ook bij Lidl.

2 likes