Peach vodka uit een fles die op wasmiddel lijkt! (Ze hebben ook aardbeiensmaak)
Oh ja en die kaas gekocht
Die krovka snoepjes zijn echt mijn obsessie, ik kocht ze in duitsland ook vroeger en daarna bijna dagelijks in Tsjechië
Ik weet ook niet meer of jij het was die het over syrniki had maar ik heb het vandaag gegeten en omg, zo lekker (Budva, Montenegro)
Ik was afgelopen weekend in Frankrijk en kwam deze tegen:
Soort kinder chocoladereepje meets een scholiertje en erg lekker
Ja dit zijn echt mijn go to koekjes om te halen als ik in Parijs ben haha. Zo verslavend. Had laatst nog een x een eigen merk versie gehaald van Carrefour in België, maar die zijn niet zo lekker als deze.
Omg zo lekker!
Had dit bij de pennymarket in duitsland gehaald. LOVE IT!
Zijn dus kleine ijs blokjes met aardbei smaak en daaromheen witte chocolade met knettersnoep.
Omg dit gaat op mijn boodschappenlijst voor Frankrijk
Heeft het ook iets met cactus te maken of is dat alleen het plaatje?
Is alleen t plaatje
Jup zo lekker! Net nog eentje op
In aanvulling op alle Franse aanraders, deze vd week geprobeerd en hij is errrrg lekker (en intens qua mosterd-pittigheid)
Oh ja, zo lekker mosterdchips. Tijdens de Franse weken hebben ze die ook bij Lidl.
Ja, alles van dit merk is lekker
https://shop.rewe.de/p/ruegenwalder-muehle-veganer-schinken-spicker-mortadella-80g/7785273
Ze hebben echt veel, van salami tot mortadella tot smeerworst. Het enige wat ik niet lekker vind zijn de kant en klaar gehaktballetjes, maar kinderen hier smullen daarvan dus dat is gewoon persoonlijke smaak natuurlijk
Dit idd! En De vegan vis bordelaise van iglo. Verder heb ik eigenlijk geen idee wat er bij de twee te koop is, ik ga meestal naar de Penny
De vegan spekreepjes van vivera
alles van billie green. rügenwalder mühle is ook prima. Vind de meeste producten van Green Force ook echt ok.
Wat ze precies in het assortiment hebben hangt er zeer van af hoe groot de rewe is, en hoe groot de algemene interesse in vega/vegan producten is, in de plaats waar de rewe is. Rügenwalder Mühle hebben ze eigenlijk overal.