Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ja, alles van dit merk is lekker

https://shop.rewe.de/p/ruegenwalder-muehle-veganer-schinken-spicker-mortadella-80g/7785273

Ze hebben echt veel, van salami tot mortadella tot smeerworst. Het enige wat ik niet lekker vind zijn de kant en klaar gehaktballetjes, maar kinderen hier smullen daarvan dus dat is gewoon persoonlijke smaak natuurlijk

2 likes

Ik wil alleen nog maar leven op dit (Spanje - witte hazelnootpasta aka bueno)

10 likes

Dit idd! En De vegan vis bordelaise van iglo. Verder heb ik eigenlijk geen idee wat er bij de twee te koop is, ik ga meestal naar de Penny

2 likes

De vegan spekreepjes van vivera

1 like

alles van billie green. rügenwalder mühle is ook prima. Vind de meeste producten van Green Force ook echt ok.

Wat ze precies in het assortiment hebben hangt er zeer van af hoe groot de rewe is, en hoe groot de algemene interesse in vega/vegan producten is, in de plaats waar de rewe is. Rügenwalder Mühle hebben ze eigenlijk overal.

2 likes

Ik ga volgende week naar Albanie, heb jij nog goede tips ontdekt daar?

2 likes

Zij is er volgens mij geweest.

3 likes

Wat een goeie tip, thanks!! Ik kwam bij deze blogpost uit en heb nu nog meer voorpret :heart:

3 likes

Oh top ik kon al niks vinden op dr insta maar ik wist zeker dat ze dr geweest was haha.

4 likes

Heb helaas louter bergthee gehosseld :frowning: hoor graag wat voor lekkers jij tegenkomt! Enjoy alvast

2 likes

Laatst deze gekocht bij een expatwinkel:

Het was de bedoeling om deze te gebruiken in een Amerikaans koekjesrecept, maar mijn dochter spotte de doos in de voorraadkast en wilde het dolgraag als ontbijt. Ze heeft al 2 porties gegeten vandaag en ik voorzie dat het op is voor ik de tijd heb om te bakken. :rofl:
Ik heb ze ook geproefd en het zijn lekkere ontbijtgranen. In Nederland zijn de prijzen heel hoog (8-11 euro per doos!) maar voor in de vakantie vind ik dat oké. Als het pak leeg is gaan we weer aan de gezondere cornflakes.

8 likes

Ik ben weer in Zweden en het eerste wat ik alweer groot heb ingeslagen

5 likes

Ongerelateerd, maar wat heeft deze blogger een enorm irritante schrijfwijze.

1 like

En een enorm irritante stem en accent

3 likes

Hahaha ik ken haar verder niet, maar ik cringede me al dood bij zinsnedes als “slurpen aan pasta’s” en “Terwijl wij met onze billen cool aan het doen zijn in ons lage landje dat het allemaal zo goed doet”.

Ze doet ook alsof er nog nooit een Nederlander in Albanië of N Macedonië is geweest, terwijl er op Ohrid (op de grens) dagelijks vluchten gaan vanuit Eindhoven.

1 like

Ik vond vooral dit raar:

En als de naam Albanië valt denken we vaak dat de mensen daar een rauw leven hebben met slechte gebitten en popt de term ‘Albanese maffia’ in onze hoofden op

Sorry maar hoe wereldvreemd ben je als reisblogger als het je verbaast dat Albanezen “gewoon” cocktails drinken?

12 likes

Ja ook dat stuk over auto’s? Nog nooit zoveel Mercedesen gezien als daar. Ze doet echt of het nog 1996 is oid.

3 likes

Ieiw goor

Ik krijg heel vaak reels van haar te zien maar vind die stem zo zalvend vervelend en de zachte g ook heel naar (sorry iedereen uit Brabant)

4 likes

Volgde haar (mooncake) vroeger wel maar mee gestopt nadat ze vaak leuk klinkende restaurants ging bespreken maar je de naam/adres pas kon zien als je ervoor ging betalen :full_moon_with_face:

2 likes

Bij “ Twee verborgen parels bij uitstek en dus perfect voor een Mooncakeje zoals ik.” was ik al afgehaakt.

3 likes