Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ik vond deze trouwens niet superlekker, beetje te ‘geitig’ naar mn smaak
Niet zo gek voor chevre chips misschien, had het zelf wat milder verwacht

4 likes

Ik vond die met kipsmaak lekker!

2 likes

Laatst een keer dit meegenomen bij de Lidl en Duitsland. Net warm gemaakt en ohhh wat lekker!!

Oogt totaal niet appetijtelijk hahaha en de foto is ook lekker onscherp maar vond dit wel een aanrader! Wat zijn producten die jullie standaard meenemen uit Duitsland qua boodschappen?

11 likes

Ja dit is lekker spul! Toen ik nog single was had ik standaard zulke maaltijden uit Duitsland in mijn vriesvakje liggen. Krijg er spontaan weer zin in.

Uit Duitsland neem ik altijd mee:

• specerijen (meer keuze en voordeliger dan in NL)

• Obazda voor op brood:

• Maggi aardappelpuree met geroosterde uitjes. Vieslekker:
    Screenshot 2023-07-28 19.53.57

• Milchreis (rijstepap) voor mijn man, soms ook in grote emmertjes als een supermarkt dat heeft:
    Screenshot 2023-07-28 19.55.06
    Verder: Paprikapuree om mee te koken, bakproducten (hier moet ik maar even geen plaatjes van posten want dan ben ik volgende week nog bezig, maar als je specifieke vragen hebt; stel gerust), toetjes voor kinderen, Schmand en zure room om mee te bakken, worst in allerlei soorten, Pfanner vruchtensap, Lorenz Mexicaanse pindaflips, Ferrero Pocket Coffee (bonbons met vloeibare koffievulling) en vaak ook wel wat uit het gebaksschap.

6 likes

6 likes

als iemand nog (houdbare) producten uit oostenrijk op z’n lijstje heeft: volgende week verhuis ik terug naar NL en ik wil best wat meenemen en het dan in NL versturen. let me know :raising_hand_woman:t3:

11 likes

Dat klinkt echt fantastisch!

Ik ga standaard voor de vega salami, daslookkaas en van die maggibakjes, idd vieslekker. Oh, en van die gemakzuchtige instantsoepjes.

1 like

17 likes

Ik ben al sinds @tuula hier ooit iets over gepost heeft opzoek naar deze.

2 likes

Elke supermarkt in duitsland

2 likes

Ligt ook wel eens bij de Nederlandse Lidl volgens mij

3 likes

En… is het lekker?!

1 like

Ooh ja sorry het was een antwoord op de vraag wat je altijd koopt in het buitenland

4 likes

In België verkopen ze dit ook, ik vind het wel lekker ja @Scorpiovibes valt minder zwaar dan normale chocopasta en is iets minder zoet. Combinatie van het frisse van Philadelphia en het zoete van chocolade.

4 likes

Dit heb ik ook wel eens gehaald bij de hoogvliet in nederland!

1 like

Ja, deze is erg lekker! Haal ik ook altijd in Duitsland

Ja ik eet zelf geen nutella maar dit met banaan bijv vind ik heeel lekker

Ben weer in Frankrijk en direct de koekjes opgezocht :sweat_smile: Deze Milka reep is echt vies lekker mmm die koop ik zeker nog eens voordat ik wegga. Kon het hier vinden bij de Intermarché trouwens!

5 likes

Een gedeelte van de buit in Zweden. Die Wasa kaneelknackerbrod is zo enorm lekker! Had de vorige keer spijt dat ik maar 1 pak had dus nu heb ik er 5 ( andere liggen al in de auto).

De vis in blik zaken vallen in de categorie: ik ken het niet dus ik wil het proberen ( behalve de makreel).

Die dropsnoepjes zijn ook fantastisch dus die gast wederom mee.

Heb in de auto nog een collectie met bakmixen liggen voor pepparkaka en kladdkaka en voor wafels. Ook nog van die aardbeien siroop meegenomen.

16 likes

Ik vind die chocolade bugles ed ook echt lekker haha. Dat knäckebrot klinkt ook echt goed, love kaneel.

3 likes