Aanrader voor haar om gewoon daar te drinken van de m&s een perzik iced tea, staat iets van perziken uit spanje op. Transparante fles. Zooo lekker!
Ik neem hier altijd een paar zakken van mee. Echt mijn lievelingssnoep
Die koekjes die hieronder worden genoemd (ook in wit en puur), en ook andere koekjes zoals jam sandwich creams (andere dan die ik op de foto heb staan, kosten echt 80 cent ofzo).
Ik had vorige x dit gehaald, en die ene chocopasta was zoet maar wel echt vies lekker.
En M&S heeft dus ook allemaal aparte smaken chips! Ook leuk om even naar te kijken. Katsu curry etc.
Thanks iedereeen!
Ik had die extereme chocolate witte koekjes al op mn lijstje, heb er jelly babies bijgezet want nostalgie
En ze mag een spannende Cadbury reep voor me uitzoeken
Nu wil ik dit ook allemaal, zo stom dat ze weg zijn gegaan uit NL
Iemand tips uit de Kroatische supermarkt?
Vlierbloesembier! https://pbs.twimg.com/media/D42sUFrWwAASgv6.jpg:large
(Ook in glas verkrijgbaar)
Heeft iemand dingen die echt mee moeten vanuit engeland. Kan ook al van de kerstselectie zijn
De cadbury chocolade en terrys oranges haal ik altijd, maar ik ben vooral benieuwd naar andere producten meer aan de vooraadkast denkend
Zelf weet ik uncle bens rijst maar verder weet ik niets
Bak je weleens? Ik vind Lyle’s Golden Syrup erg lekker op pannenkoeken en om mee te bakken, en in Engeland hebben ze veel lekkere smaken. Ook Butterscotch.
En Twinings thee of PG Tips, mocht je een theedrinker zijn. En jam, marmelade, en McVities koekjes.
Oeh en Mr. Kipling Bakewell tarts, koekjes en cakejes.
Ze hebben vaak ook rond die periode veel Christmas jams & chutneys die lekker kunnen zijn! En mocht je houden van mince pies of bijv fruit cakes willen bakken kan je ook minced meat meenemen.
Cevapcici
Chili jam!
Food delicious in Rotterdam verkoopt het!
Oh ik zie dat de winkel gesloten is, maar ze verkopen het online; Chocolate Honeycomb - Charles Butler
Echt fucking lekker
Je bent geweldig!
Zelf maken!