Wat moet ik echt kopen in de Griekse supermarkt (specifiek Rhodos)?
Tzatziki chips!!! De blauwe zak van Lays en de groenige zak van Lays Ovenbaked, allebei heerlijk
Ik heb afgelopen zomer ook koffie, gedroogde vijgen, honing en pita broodjes meegenomen
Ooh tzatziki chips klinkt echt fantastisch! Die ga ik zeker uitproberen😁
Feta chips is ook nice
Gedroogde oregano en oregano chips van Ruffles! Ik heb aantal kruiden, honing, olijven, olijven tapenades, verschillende tahini met bijvoorbeeld tahini met sinaasappel gekocht. Had graag mijn hele koffer volgegooid met loux citroen limonade omdat het echt zo’n vakantiegevoel was.
Ben niet zo van zoet maar vriend heeft wat chocolades van ion meegenomen. Ion derby is favoriet en eentje met amandel. Melekouni is speciaal Rhodos. Cheetos had ook wel bijzondere smaken drakoulinia en pacotina
Oregano chips van ruffles en goeie bijen honing ( die hun bloesem gebeuren van thijm halen yumm)
Gedroogde oregano. Amita sap ! En eet veel ijsjes.
Oh en mn favo zijn die 7 days gevulde croisantjes maar dat is meer omdat het nostalgie is haha.
Bij amazing oriental zie ik wel eens crunchies van Cadbury bij de kassa
Wel duur, 2euro
Is er iemand met Gran Canaria tips?
Bij de toko mochi ijs van koyuki in de smaak yuzu
De mojo sausjes. Niet zo lekker als vers in de restaurants, maar van sommige merken zijn ze echt lekker. Je hebt ze ook al kruidenmixen als het goed is
Ik weet niet of je nog in Engeland bent maar ik kan je de Twinings Passionfruit, Mango & Orange Tea van harte aanbevelen!
Die verkopen ze ook bij de Sligro! Die drink ik nu haha, als je geen pasje hebt kan je wellicht via je werk of een bekende die dat kan via werk een dagpas aanvragen.
Bedankt voor de tip! Ik kom daar dus echt nooit, had nu wat doosjes besteld via een veel te dure website, maar ik ga eens rondvragen of iemand een pasje heeft
Bedankt!!
Die zal ik zeker halen
Ik ben een pakketje aan het maken voor een Nederlandse vriend die bijna jarig is, misschien haalt iemand hier inspiratie uit (Italië):
Ik stuur ook kaas en koffie mee, maar dat is veel te streekgebonden voor dit topic denk ik!
Nee
Hahahaha ik heb scamorza affumicata, pecorino di Farindola en een stuk Parmigiano reggiano van 40 maanden gekozen. Koffie heb ik bij de lokale torrefazione (brander?) gekocht, mijn tip is om koffie van verschillende bars te proberen en de lekkerste te kopen, elke stad heeft er wel een paar.
Ben trouwens echt zenuwachtig haha ik heb nog nooit eten verstuurd, vanmiddag komt dpd langs. Hoop dat alles goed aankomt. 🥹
Welke Duitse supermarkt heeft het leukste assortiment aan dingen die ze in België/Nederland niet verkopen? En welke is het beste voor een uitgebreid veggie assortiment?
Eh je hebt Kaufland, Rewe en Edeka en natuurlijk ook lidl aldi en nettorama en ze zijn allemaal gewoon prima. Hoe groter de winkel hoe groter het vegaschap meestal en ze hebben hier over het algemeen veel vega en vegan. Ik zou eerder een specifieke plek met bijv ook een dm en drankenhandel uitkiezen en niet alleen een supermarkt want die heb je overal natuurlijk