Als je van bakken houdt zou ik aanraden vanillestokjes daar te kopen. Hier zijn ze niet te betalen
Monschau… de lokale mosterd van de molen is heerlijk. En geen idee of het vegan is maar de Printen (soort taaitaai/lebküchen) zijn ook lekker.
Ik vind zelf ‘HIT’ het fijnste in Duitsland. Wel duurder dan eerder genoemde, maar voor veggie wel heel fijn. En hebben ook verse (vega) maaltijden, salades enz die je zelf kan samenstellen. Veel sapjes, vers fruit. En een wat meer bijzonder assortiment ten opzichte van andere Duitse supermarkten.
Mocht je bij de kaufland kopen, koop dit niet, ik herhaal koop dit niet!
Heb bijna de hele verpakking leeg gegeten in 1 keer. De binnenkant is crème en smaakt echt naar bueno, en de buitenkant is zo’n dun rolletje dat uit meerdere laagjes bestaat waar je aan blijft knagen🐹
Lijken ze op die rolletjes van action? Die open ik en ineens is het blik leeg
Haha ik las deze zin en dacht ‘goh vreemd, dit leek me nou echt iets dat heel populair zou zijn op het forum’
Lekkerder, dunne laagjes die je zo van het rolletje afbijt met je voortanden, en de binnenkant is heel smeuïg. Jammer dat ze niet ook in zo’n handig blikje zitten als die van de Action
Wat heb je uiteindelijk meegenomen? Nog aanvullende tips misschien?
Ik heb laatst deze in duitsland gekocht, erg lekker! Sommige stukjes hadden iets teveel limoensmaak naar mijn mening, maar in een zak paprikachips heb je er ook soms een stukje inzitten wat net iets meer smaaak gevangen heeft dan de rest, ik vond het niet vervelend iig. Als ik ze nog eens tegenkom neem ik een paar zakken mee.
ohhh ja deze is zo lekker! Hij is weleens bij TK Maxx te koop en dan koop ik gelijk een paar zakken
Iemand nog tips voor Milaan? Heb al wat algemene Italië tips overgenomen plus de drogisterij lijst van @Kwal haha.
Wat voor lekkere Deense producten kan ik halen in Billund? Ben er voor werk, dus weet niet of ik uitgebreid kan winkelen.
Ik vind Netto altijd een leuke supermarkt om te snuffelen en lekkere dingen te halen.
Dunne plakjes chocolade voor op brood van Galle&Jesse zijn lekker. Ik geloof dat ze in dk ook Wasa kaneelcrackers verkopen, die moet je sowieso halen!
Toms skildpadde is iets wat echt wel typisch is ban daar en natuurlijk de kaneelbroodjes
Welke snacks moet ik echt halen in Thailand? Ik ben al verschillende chips aan het proberen maar ik weet niet wat lekker is bij de 7eleven/andere supermarkten.
En als jullie lekkere snacks uit Japan weten heel graag ook!
Alle handijsjes van 7/11 proberen. De groene thee kitkat, pocky (alle smaken) en de berenkoekjes met vulling (zie foto okapi)
Ik vind bijna alle Thaise Lays chips lekker of leuk om te proberen haha. En ik vind die cup noodles chips ook heel goed gekruid, ze hebben ook laksa smaak en zo. Was nog een ander merk met crab curry smaak.
KitKat milk tea. Pineapple coconut jam biscuits zijn populair, net als veel vissige snacks.
Omggg mis deze.
@Bunnyslippers ik heb van italie alleen een vage tip. Een fles perzik wodka die in een soort wasmiddel fles zit. Lekkerste perzik wodka ooit. ( denk ik tenminste is al zon 10 jaar geleden en weet nog weinig van die uitgaans avonden) ze hadden ook andere smaken.