Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Stuur tyrkisk peber :heart::heart::heart:🥹🥹🥹

4 likes

Smash! Als snack.

En qua gerechten kaneelbroodjes en kardemombroodjes. En lohikeitto (zalmsoep)

3 likes

Munkki vond ik lekker! Een soort van Finse donut met kardemom erin, ook nog eens vegan mocht je dat belangrijk vinden.

Finse mosterd is ook heel lekker, in een geel met groene tube. Super lekker op een (vegan) worstje (gegrild op open vuur).

De zalm soep is ook erg lekker en er is een typisch Finse kaas, een beetje halloumi achtig, maar daarvan weet ik de naam niet precies

Waar ga je heen in Finland?

Ik vond Gloggi ook lekker haha ff zoeken of dat de juiste naam is.

Glögg heet t

2 likes

Je moet even die puff pastries met kaas kopen. Je weet niet wat je mee maakt!!

1 like

Ik wil naar Finland.

4 likes

Mijn vriend was naar Milaan voor werk en had gelukkig de tijd om wat snacks voor mij te halen (had wat tips van @Kwal gestuurd haha).

Die groene zak rechtsboven is iig al heeerlijk.

29 likes

Die pocket coffee zag ik toevallig vandaag op TikTok voorbij komen

5 likes

Volgensmij volg ik je dan toevallig op instagram zie ik net😂

2 likes

Nou ik heb inmiddels geproefd en vind die van Tyrrells juist heel subtiel smaken naar truffel. Die van Lays smaken echt heel sterk.

1 like

Foto’s doen het altijd goed haha, dankjewel!! Iedereen bedankt voor de tips :blush:

2 likes

Mini Kopenhagen haul want niet veel ruimte over in de koffer

Londen vorige maand

27 likes

Vergeten te posten.
Mijn vriend was naar Parijs voor werk en dit was de buit :heart:

28 likes

De mosterd van Edmond Fallon is echt top :heart: ik gebruik ze heel vaak in vinaigrette.

3 likes

Ja, ook heel fijn geprijsd!

Nu ik toch bezig ben in dit topic. Er staat binnenkort ook een trip naar San Francisco op de planning, dus als iemand nog tips heeft?

Ik was er bij een bakkerij genaamd boudin. Die hebben echt heerlijke broden. Een echte aanrader

2 likes

Zijn die bastognekoeken anders dan de Bastogne bij ons? Heb daar een keer mee in m’n handen gestaan, maar kon toen het verschil niet ontdekken.

3 likes

Ook wat betreft drogisterij/ beauty andere producten trouwens!

1 like

Ze verkopen deze chips tegenwoordig in het tuincentrum bij mij in de buurt haha. Echt heel chill!

3 likes

Chocolade van Ghirardelli, was de enige echt lekkere chocolade die ik in Amerika gevonden had. Ze hebben verschillende vestigingen in SF, ik ben in die van North Point geweest. Dat was een chocoladewinkel (met gratis proevertjes) + een dessert cafe maar geen ervaring met de desserts.

Ministry of Scent: niche-parfums. Ik ben er zelf nog niet geweest maar in de podcast Articles of Interest ging het in de aflevering over parfum over deze winkel en sindsdien staat het ook op mijn lijstje

4 likes