Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ja geen idee, heb ze nog niet geprobeerd! Ik twijfelde gister zelf ook een beetje toen ik deze versie en die bastogne duo met amandel en kaneel zag

3 likes

Sabine van Oh My Foodness was vorig jaar in San Francisco en heeft op haar Insta bij hoogtepunten 2 mapjes aangemaakt, getiteld SF #1 en SF #2.

Ik heb geen plannen om snel naar Amerika te gaan maar als ik zou gaan, zou ik Williams Sonoma willen bezoeken vanwege alle bakvormen. En ik zou me storten op snacks en chips, rare smaken M&M’s en Oreo’s, en kijken of koekjes van bijvoorbeeld Crumbl echt zo lekker zijn.

1 like

Traders joe:

• everything bagel seasoning
  • almond butter almonds
  • peanut butter filled pretzels
  • jerk style plantain chips

hu chocola bij Whole Foods, ik had ook bij whole foods chips van okra gekocht maar dat kan je volgens mij ook bij traders joe halen

alles van chobani, noodles en chili crisp van momofuku

6 likes

Had echt geen plek meer in m’n koffer, maar kon dit echt niet laten liggen

7 likes

Zelf helaas niet geprobeerd maar EOS vanilla cashmere bodylotion zou ik als eerst meenemen, schijnt heerlijk te ruiken! Verder bepaalde parfummerken die hier moeilijk verkrijgbaar zijn zoals lake & skye 11 11 of skylar.

1 like

Mocht je een plek hebben met een magnetron test de soupdumplings van trader joes voor me please.

4 likes

Welk tuincentrum :heart_eyes:

1 like

Intratuin denk ik?
Daar heb ik ze iig zien liggen

2 likes

Ja Intratuin inderdaad!

3 likes

Terrys chocolate als je van sinasappel houdt
Crunchie bites cind ik echt heerlijk
Roses lemon and lime jam

1 like

M&S ook lekkere “truffel” chocolaatjes! En lekkere ice teas en mocktail mojito voor als je drinken wilt

En vind zelf Cadbury twirls erg lekker, vooral beetje koel dan zijn ze crunchy

2 likes

Oslo editie (al kan je een deel van de snacks ook in omringende landen vinden).

18 likes

Chili jam van de M&S!

4 likes

Omg die Smash dingetjes rechtsonder. <3

1 like

Kvikk lunsj :heart:

1 like

Nee :nauseated_face:

Oh echt? Wat stom, die zie je zo vaak op social media dus ik dacht dat het vast lekker was.
Welke Amerikaanse koekjes vind je wel aanraders?

1 like

M&m’s in de smaken amandel en caramel (die caramel is zacht/sticky ipv keihard zoals hier) :drooling_face:

3 likes

Het idee is gewoon briljant en ik ben er zelf ook meerdere keren heen gegaan voor de nieuwe smaken. Maar ze zijn heel zoet en gewoon niet oz lekker? Ik ben altijd misselijk erna.

Ik heb geen aanraders, ik ben altijd teleurgesteld :cry:

Mijn lievelings zijn Ben’s Cookies in Engeland.

4 likes

Mijn vriend is net terug uit San Francisco en heeft echt achterlijk veel meegenomen. Hij had heimwee haha, dus ging maar voor me shoppen. Je ziet niet alles goed op de foto (de dingen onderin) dus zal dat nog een keertje beter op de foto zetten. Dit was even snel foto van de koffer voor ik alles ging wegruimen.

83 likes