Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ergens heb je wel geluk met zo een vriend
Al lijkt het me niets dat hij de hele tijd eeg is

Nou ja, hele tijd weg is het niet hoor. Toevallig deze maand ineens veel, maar dit was de laatste haha. Normaal ga ik mee.

Mag ik vragen wat voor werk hij doet?
Ik grniet altijd van je snack hauls

2 likes

Omg did magazine specials wil ik ook, hoop dat ze die hier ook verkopen (ben nu in Australië) :heart_eyes:

Echt een goede haul, hele koffer vol haha.

2 likes

Die magazines waren inderdaad het eerste wat mij opviel. :heart:
Jesse Szewczyk had laatst die van Bon Appetit op zijn insta staan en die cover ziet er zo geweldig uit. Geniet er van! Echt een heerlijke buit.

4 likes

wat een vakman

6 likes

Ja, ik zag die insta post ook voorbij komen dus had een verzoekje gestuurd haha. Ik wou eigenlijk ook die van Bake from scratch hebben, maar die hadden ze nergens.

@Nefertiti Hij is uiteindelijk voor de magazines op het vliegveld geslaagd, dus ook nog een tip.

@FredPaillet inclusief foto’s van schappen maken zodat ik op afstand mee kon winkelen :heart: Ik heb z’n contract dus maar even verlengd, hij mag voorlopig blijven.

10 likes

De buit uit Hamburg:

10 likes

Hahaha heeft die Whiskas ook speciale smaken? :smiley_cat:

7 likes

“Gemischtes ragout” klonk wel fancy, maar volgens mij dezelfde smurrie als hier in NL. Voor mijn kat is het iig wel exotisch :wink:

5 likes

Mini haul van de Edeka…thee is een grapje, omdat mijn vriend zo heet.

17 likes

Stuk om de thee :joy::joy:

1 like

Ik had weinig ruimte dus alleen dit meegenomen uit Newcastle. De chocolade vind ik wel echt fantastisch zo met licht en geluid.

25 likes

Hoe vond je dat reepje smash met karamel? Heb hem net laten liggen omdat ik niet overtuigd was, maar misschien moet ik toch nog even terug naar de supermarkt haha

Ik mag morgen weer thuis komen:

Noorwegen

10 likes

Boodschappen gedaan in Duitsland. Ik ben vooral blij met de Baumkuchenspitzen. :heart:
Niet op de foto, wel nog gekocht:

• Apfelberliner
  • Zott mascarpone-yoghurt toetjes
  • Stickerboekje voor dochter
  • 8 pakjes Kerrygold roomboter. De prijs was bizar laag:

Bij AH zijn ze €3,69 per pakje. :smiling_face_with_tear:

Er waren mensen die de Kerrygold per doos kochten. Dat gaat me te ver. Ik weet dat roomboter in te vriezen is, maar wil niet zomaar een schap leegtrekken. Met die 8 pakjes kan ik voorlopig wel vooruit, ik bak er graag mee.

Edit; Kerrygold-aanbieding is bij Lidl. De boodschappen kocht ik bij Lidl, Aldi-Süd en Kaufland.

22 likes

Wat een goede deal van de roomboter zeg :scream:

1 like

Is er, los van de lage prijs, nog iets bijzonders met die Kerrygold boter?

Wat betere kwaliteit vergeleken met Zaanse hoeve. Ik gebruik Kerrygold als ik boterkoek bak

2 likes

Kerrygold is pure grasboter (koeien krijgen naast het gras geen andere voeding) en dat merk je aan de textuur van de boter. Die is veel zachter dan bijvoorbeeld boter van het huismerk.

Goedkopere boter wordt gemaakt van melk die is geproduceerd door koeien die ook o.a. palmvet(!) te eten krijgen. Dat heeft hardere boter tot gevolg, die pas iets zachter wordt als het uren buiten de koelkast ligt.

5 likes

Het is heel erg lekker! Dus als je niet nog meer geld aan boodschappen kwijt wil zijn zou ik het niet testen want je wil niets anders meer.

4 likes