Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ik dacht gelijk aan die cremekoekjes en amandelspijs

1 like

Die van de lidl

3 likes

Haha ik ben nog in Nederland. Ik heb die stroopwafels gekregen van een familielid maar geeft niet als ze vies zijn want je kan echt overal stroopwafels kopen in Amerika dus ik was er ook niet naar opzoek :slightly_smiling_face:

2 likes

Misschien een tip: deze vond ik heel erg op onze crispy m&m’s lijken!

3 likes

Zijn die nog lekkerder dan AH huismerk? Ga ik die ook eens halen haha.

Wij nemen vaak zeker 10 kilo Nederlandse chocola mee naar het buitenland.

Ik zou mayo, pindakaas en mss ook onze sambal denk ik heel erg missen? Of is dat daar ook makkelijk verkrijgbaar? En kaas, maar gok wel dat je tegenwoordig meer kan verkrijgen daar dan blokken duplo kaas.

Edit: die 10 kilo is voor familie en vrienden, niet voor eigen consumptie

1 like

Leuk om te zien!

Er is een Nederlands winkeltje bij ons in de buurt waar ik sommige producten kan halen maar niet alles. Daar hebben ze bijvoorbeeld ook amandelspijs rond kerst en daar haal ik ook sambal en ketjap etc.

Ze hebben er ook pindakaas maar het is wel erg duur daar en omdat ik zoveel pindakaas eet koop ik het daar alleen af en toe.

Ik eet zelf bijna geen kaas dus dat boeit me niet.

Ik vind Tony’s chocolade lekker en dat kan ik gewoon in de supermarkt kopen gelukkig.

5 likes

Verkopen ze in dat winkeltje ook normaal brood?

3 likes

Nee :broken_heart:

1 like

Inversteren in een broodbak machine dan maar

Oliebollenmix nog een idee?

Omggg waar heb je die vandaan? Niet zeggen dat je die in griekenland heb gekocht

2 likes

Gutver.

4 likes

Ik dacht altijd dat ik ze (mss wel ander merk) zag liggen bij een Griekse stand in Markthal Rotterdam. Zal eens een foto maken als ik er langs kom. Sowieso online wel goed te verkrijgen.

1 like

Merk maakt me niet zoveel uit. (Oke er is een geribbelde die is het beste) maar miss ga ik eens een x ergens bestellen. Ik ga wel eens naar een griekse winkel in utrecht maar die hebben niet deze chips. Of alleen die van lays maar die is het net niet.

2 likes

Deze chip uit Duitsland is echt heeeel lekker!

5 likes

Ik heb het in Nederland nog niet in de winkels gezien. Dit is echt de beste olijfolie ooit en koop het hier in de Delhaize aan woekerprijzen of in Frankrijk in promo aan 8euro voor een literfles.

Alle varianten zijn lekker.

7 likes

Deze hebben ze toch bij de appie?

4 likes

Oké dan moet dit standaard in de winkelwagen.

4 likes

Ja hoor, bij AH en soms in de (persoonlijke) bonus. Ook de bio versie!
Alleen wel in flessen van 750ml. Koop ze idd per liter als ik in Frankrijk kom.

2 likes