Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Sorry voor het aanhalen van jouw post van meer dan een jaar oud… maar die boontejs leidden me ertoe!! Ik heb ze dus leren kennen door het Tofu boek van Emma Thouars en vind ze fantastisch. Nu ben ik op zoek naar meer recepten ideeën ermee, en zo kwam ik op jouw post terecht. Het klinkt heerlijk met die sperziebonen en stevige tofu! Is dat een recept dat ik online ergens kan vinden? Ik kan het niet in haar ‘Tofu’ boek vinden namelijk… :frowning:

En wat dip jij zoal in die boontjes rayu?

2 likes

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MjEyMjk4MjM4MDk5NzY1?igsh=MTRscjdlcTl1M2xhaA==
Ik denk dat het om deze gaat
Of deze
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MjU1NDYzNTcwMDU0NTI4?igsh=MTN0aXYzMGxjenF2cw==

4 likes

Aaah thanks… Zien er beiden zo heerlijk uit, ga ze allebei binnenkort proberen!!

2 likes

En gedeelte van m’n Parijs aankopen, de helft ligt nog bij een vriendin

18 likes

Als je ze nog zoekt

3 likes

Moest voor een spoedklusje voor de kerk in Duitsland zijn en ben toen meteen snel de supermarkt in gedoken.

Mexicaanse pindaflips :heart: De pistachemousse is nieuw voor mij, ben ik heel benieuwd naar.
Kinder-paashaasjes voor mijn dochter, ook nog wat verrassingsei-toetjes voor haar. Zit pudding in en een plastic beestje uit een lijn van My Little Pony. Heb er nog een stel maar die staan al in de koelkast.
Aardappelpuree in een 1-persoonsportie, echt vies lekker vind ik dat. :rofl:
Met de koffie Merci-repen had ik mazzel, die waren maar 99 cent. Naar de Tex-Mex Nic Nacs ben ik ook erg benieuwd, is een tijdelijke smaak. Achter de roze paashaas staat nog Vegeta, dat gebruik ik om mee te koken.

Verder:

Hoe schattig is deze verpakking bier. :heart_eyes:

En een roze streepjes Berliner voor mijn dochter.

17 likes

Heerlijke buit😍
Ik moet echt gauw naar duitsland
Hoe duur zijn die koals daar? Hier zijn ze zo duur

3 likes

In Duitsland zijn ze over het algemeen goed betaalbaar, ik betaalde vandaag €1,15 per doosje.

3 likes

Oh die pistache mousse lijkt me heerlijk! Welke winkel ben je geweest?

4 likes

De pistachemousse heb ik bij Kaufland gekocht. :blush:

2 likes

Goed geshopt wel! Ik hou (niet zo) stiekem ook van die aardappelpureebakjes. Die met croutons en ui zijn mijn favoriet :slight_smile: Zie ik daar nou merci petits met alleen maar de koffiesmaak??

4 likes

Yes die vind ik ook lekker! Maar Kaufland ligt momenteel in de clinch met Maggi geloof ik, dus was de voorraad beperkt. Die met croutons en ui worden momenteel niet verkocht bij Kaufland.
En klopt inderdaad, kleine Merci in alleen koffiesmaak! Liggen standaard in mijn bonbon-schaaltje voor als ik visite heb en zijn altijd erg geliefd. Zelfde smaak als de grotere repen vooraan.

2 likes

Ik haal deze altijd met alle smaken, maar die met alleen koffie heb ik nog niet eerder gezien. Bij Penny heb je volop maggi!

2 likes

Ik ga binnenkort naar Polen (Krakau) en Praag. Iemand tips van wat ik zeker moet kopen in de supermarkt?

https://www.carrefour.pl/artykuly-spozywcze/slodycze/czekolady/e-wedel-czekolada-gorzka-smak-espresso-100-g dezekoffie chocolade vond ik echt geweldig
Als je van kokos houdt de wafers met kokos van princessa
Zoiezo iets van wafers, heb je er heel veel. Prince polo vond ik zelf lekker
En een ijshoortje van amrletto. Als is ijs in krakow zelf beter dan de supermarkt

5 likes

Oeh dank je! Die choco lijkt me erg lekker, en ijs it is! Handig die site ook, kan ik alvast een beetje voorwerk doen😊

Krakow is echt een paradijs in eten vond ik. Zoveel lekkere plaatsen en restaurants maar ook gewoon uit de supermarkt is er echt veel wat we hier niet hebben

2 likes

Ptasie mleczko, is marshmallow met een laagje chocolade. Er zijn verschillende smaken van!

2 likes

Klinkt heerlijk ga ik proberen! En @mette12 ooeeh goed om.te horen, ik ben heel erg benieuwd!

1 like

Ptasie Mleckzo!

En deze koekjes: https://www.carrefour.pl/artykuly-spozywcze/slodycze/ciastka/krakuski-serduszka-herbatniki-z-dodatkiem-masla-w-czekoladzie-mlecznej-171-g

1 like