Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Thanks! Ik heb dat dus nog nooit gehad, maar ben er benieuwd naar. Evenals het potje rabarber-gingerjam. Leve de Eurostar, waar het niet uitmaakt hoeveel je meeneemt. :stuck_out_tongue:

6 likes

Haha die heb ik deze keer laten liggen. Wel lekker hoor, maar ik merkte toch dat ik de andere producten smakelijker vind. En ja! Die paaschocolade! Wat fantastisch. Ik had al 4 dozen met grote paaseieren in mijn karretje. Uiteindelijk toch maar 1. Het zijn behoorlijk grote dozen en het moet wel leuk blijven. Kon een hoop producten die ik online had gespot helaas niet vinden. Ach ja, moest nu al met mijn ogen dicht pinnen. :sunglasses:

1 like

Oh zo chill met een trein! En ziet er vet lekker uit allemaal. Ik zal nog even fotos maken van wat ik uit de VS heb meegenomen. Had daar wel kofferstress, koffer zat tot exact 23kg vol en mn extra gekochte tas kom ik echt niets meer bij proppen, dus ik heb het eea achtergelaten

7 likes

Goeie buit!

2 likes

Na m’n Polen-post had ik mezelf lekker gemaakt, dus ben even langs een Poolse supermarkt gereden haha

Die enorme zak links is trouwens niet pools, maar wel in die winkel te verkrijgen en móést m’n kind hebben :upside_down_face:

Schade was €42,30

11 likes

Ooh ik moet ook nodig een keer langs de Poolse supermarkt, zit helaas alleen niet in de buurt. Ik haalde altijd pierogi bij de Duitse super, maar die hebben het helaas niet meer.

De klassieke zijn mijn favoriet, maar ik heb ze ook een keer met aardbeivulling gehad, was ook erg lekker.

2 likes

Hoe maak je die pierogi? Ook stomen?

2 likes

Mijn buit uit de VS. Wat dingen om te bakken, oreos (die roze met blauwe oreos hebben knettersuiker in de vulling, ik vind ze vet lekker), biertjes vanlokale brouwerijen uit debstad waar ik was, koffie, nootjes, 2x everything bagel seasoning en kruiden voor avocado, vet lekkere chocola (puur met gezouten caramel vulling) bbqsaus van mn favoriete bbqrestaurant, graham crackers, maple syrup en een whisky caramel saus. Ik had nog meer smaken oreo’s gekocht (iets met koffie en nog een smaak) maar het pastte echt nergens meer bij helaas.

14 likes

Wat een heerlijke buit! En wat fijn zeg, karnemelkpoeder, dat kan ik echt nergens vinden in NL.

2 likes

Vooral alles daar eten :heart_eyes: maaar van die gedroogde mango is m’n Maleisische guilty pleasure

1 like

Oeh die korean bbq nootjes klinken echt lekker, heb je die al geprobeerd toevallig?

2 likes

Ja! Ze zijn wel lekker, er zit iets in de smaak wat me een klein beetje een vis doet denken waar ik aan moest wennen maar prima hartige snack

1 like

Iemand aanraders voor Vietnam en Cambodja?

2 likes

Nee koken

1 like

Aankopen Spanje (incl niet-supermarktdingen op deze foto)

Links is sangria.

18 likes

Oh die sangria is zo lekker, de witte ook! Die kun je hier in NL soms ook kopen

2 likes

Oh ja? Waar! De witte gaat dan op mijn lijst voor volgende keer haha

Ik heb m vorig jaar bij een lokale drankhandel gehaald maar Google leert me dat Gall & Gall het nu ook verkoopt, zowel rood als wit!

7 likes

Oeh, waar heb je die eyeliner van Physician’s Formula gekocht?

1 like

@Takkie wow nog nooit gezien (en ik woon er zowat🥲) supernieuws!

@LaPetiteRobeNoire bij de Primor in Barcelona

3 likes