de bijenkorf!
Moest je eens naar België gaan: Delhaize verkoopt die ook, dus misschien zal AH ook volgen?
Graag een review van de Filipinos chocola
Ja ik weet niet wat je ervoor betaald hebt natuurlijk, maar ik vind het echt een saaie doos op mss 1 ding na. Die Bilar snoepjes vind ik lekker, maar die koop ik ook gewoon bij IKEA haha. Zoveel leukere snacks die ze erin hadden kunnen doen.
Deze had ik gelukkig gratis, anders zou ik teleurgesteld zijn
Die turkse chocolade koekjes zijn wel echt heel lekker,
Maar die soort paaseitjes stellen dan weer niets voor
Vandaag naar Kleve geweest met mijn moeder. Ik merkte dat ze het niet zo leuk vond om door de supermarkt te snuffelen terwijl ik dat juist heerlijk vind (in het buitenland dan). Dus maar even snel gedaan
Edeka:
De paprikapuree en de bakmix heb ik hier volgens mij al vaker voorbij zien komen
Aldi:
Die koekjes zijn echt een aanrader!
Jaaa de paprikapuree en notencake zijn fijn!
Fijn, dan weet ik dat ik de juiste mee heb genomen!
Mijn afschuwelijke au pair familie had die rode pesto, ik krijg hier flashback aanvallen van
Mijn man bracht deze chips mee uit Thailand. Naast mijn andere lievelings daar, Mieng kam krob ros, is dit ook echt een absolute aanrader!
M’n aankopen uit Frankrijk. We vieren morgen de verjaardag van m’n dochter dus we hebben vandaag alvast taart gekocht bij de bakker.
Ziet er goed uit, wat is de bovenste taart? Ziet er bijzonder uit haha.
Zo te zien rabarber.
Lijkt me heerlijk
Oh ja! Ja lijkt mij ook lekker
Ja rabarber flan taart. Hoop dat het lekker is!
Ik ging naar Londen en nam mee terug:
Bakje onderaan wat net afgesneden wordt in de upload is lemon peel. Edit: was blijkbaar alleen in de preview!
Niet naar het buitenland geweest, maar wel wel naar Novitalia, Italiaanse groothandel in Amsterdam.
Zoals jullie kunnen zien ben ik dol op pistache.
Graag een review van alle pistache dingen haha