Heb die ‘baiocchi’ koekjes net geprobeerd en ik vind ze heel lekker. Het is een bros koekje met pistachecreme ertussen, beetje het idee van een Oreo. Vriend vond het ‘droog’.
Oh die vind ik zo lekker! Ook chill dat ze per 3 verpakt zijn.
Hier ook een pistache fan! Mag ik vragen hoeveel zo een pistache spread heeft gekost?
Volgens mij rond de 7 euro. Weet niet meer precies!
Ik had ooit een jankpost geplaatst in het Snobtopic over gezouten roomboter. @Daelyss had toen gezouten boter van President getipt, maar die hebben ze hier natuurlijk niet. Dus toen ik deze zag in Duitsland gelijk meegenomen. Beter gaan ze dit hier ook verkopen. Dit is prima romige gezouten boter, en die verpakking is ook echt top (is ook helemaal fancy ingepakt, had het papiertje aan 1 kant eruit gehaald. Het is geen beurre bordier uiteraard, maar alsnog lekkere gezouten roomboter voor elke dag. Lekker dikke laag gedaan op toast net
Dus tip als je boodschappen gaat doen in Duitsland/ België/ Frankrijk/ een land waar ze wel goede roomboter verkopen.
Dat ziet er lekker uit zeg. Gewoon bij een Kaufland / vergelijkbare supermarkt?
Op rozijnenbrood is dit echt . Moest trouwens aan je denken toen ik net DelRey passeerde, had alleen geen tijd om wat lekkers mee te nemen.
O goede! Ga ik morgen ook even halen. Volgende keer wel echt naar binnenlopen. Had nog koekjes meegenomen om extra na te genieten, maar de gebakjes blijven favoriet.
@FrauHelga Ik had deze bij Rewe gevonden! Durf niet te zeggen welke Duitse supermarkten dit nog meer hebben. Sowieso vind ik Rewe altijd leuk als extra stop, want ze hebben ook best wat luxe huismerkdingen. In België heb ik ‘m volgens mij zowel bij Delhaize als Carrefour zien liggen.
Oh ja, Rewe vind ik altijd wel een fijne winkel. Niet zozeer voor de prijs want dan zijn Kaufland en Edeka beter, maar het assortiment is inderdaad wel uitgebreid en luxe. Dank!
Hurrrrrlak
Wat moet ik hebben uit de Schotse supermarkt?
Letterlijk alle soorten chips die ze hebben
Shortbread
Ik ga deze maand op vakantie naar Oostenrijk. Heb het topic al even doorgespit maar misschien heeft er nog iemand tips voor dingen die ik echt moet meenemen.
Heel veel chips, heb daar echt de lekkerste en redelijk unieke smaken gekocht.
welke richting ga je naartoe?
We verblijven in Bad Hofgastein.
Mijn vriend is in Duitsland en vraagt wat hij mee moet nemen, maar ik loop vast en de zoekfunctie maakt me ook niet warm. Bakspullen hebben we in februari nog meegenomen en daar hebben we nog zat van. Mezzo mix neemt hij al mee. Ik hou van chips en chocolade. Help.
Ik ben even de naam kwijt van het chocolademerk daar maar ze hebben daarvan ook repen met allerlei vullingen die in de koelkast moeten, echt heerlijk