Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Schogetten bedoel je volgens mij.

@KipTokTok
Chips van funnyfrisch hierboven met curryworstsmaak vond ik verrassend lekker (terwijl ik niet echt een chipseter ben en van curryworst ben ik al helemaal geen fan).
Verder kocht ik laatst zoentjes (puur/melk/wit, die kan ik hier nergens meer in de supermarkt vinden) en witte choclait chips van Nestlé, dat vind ik echt verslavend vieslekker.

2 likes

Mexicaanse pindaflips!

4 likes

Deze als je houdt van mint met chocolade

5 likes

Jullie zijn fantastisch, ik ga een lijstje sturen

2 likes

Deze bedoel ik @KipTokTok

6 likes

Ah ik dacht deze!

IMG_8383

5 likes

Die ken ik niet maar klinken ook lekker

2 likes

Oeh ja. Ik had die in Duitsland gekocht, in de vriezer gemikt en vervolgens vergeten, tot ik de vriezer aan het opruimen was. Dat was een leuke verrassing. :smiley:
Mijn verwachtingen waren niet heel hoog maar ik vond het echt lekker. Deze smaak had ik:

6 likes

Ik had “inferno” chips met jalapeno kaasmaak die echt heel lekker is!

5 likes

Hollunder of Johannesbeeresiroop. Dat drink ik ook nog in de winter, kun je met heet water aanmaken. Echt heel lekker!
En een likeur van Mozartkugeln.

4 likes

Sisitaler, sisikugeln, jam en siropen van Stauds Vienna

3 likes

Deel van m’n Trader Joe’s aankopen

17 likes

Nice! Wat zijn die frooze balls?

2 likes

Terrys chocolade uit de UK gekregen van mijn moeder :drooling_face: :tangerine: :uk: vergeet elke keer hoe jummy deze is

18 likes

Altijd heerlijk
Heb je ook wel eens de andere smaken?

2 likes

De munt en puur zijn ook lekker. Je hebt ook Terry’s Orange ijs!

1 like

Ik heb met witte chocolade gehad. Veel lekkerder!

3 likes

Ik had een mixzak met minis
Erg lekker, zelfs popping candy ertussen

partner gaat volgende week naar Singapore en ik ben een snack wishlist aan het maken:
Melvados Pisang Goreng of andere
Bak Kwa dried meat
Kaya jam (heel benieuwd)
IRVINS Salted Egg

wat mis ik nog??

6 likes

F.EAST chips, die zijn echt lekker! Ze hebben Singapore laksa smaak, Egg prata met fish curry, Haianese chicken Rice en beef rendang.

Zal even denken wat nog meer want er is genoeg haha. Mocht je daar into zijn, er zijn ook al een paar kookboeken die eeuwen op m’n lijstje staan die alleen daar te krijgen zijn.

Van Kaya moet je ook de pandan versie nemen, dat vind ik nog lekkerder dan de gewone.

O en van de Salted egg niet alleen de chips nemen, maar ook Salted egg fish skin.

Je hebt trouwens ook chips van Nissan Cup Noodles die was volgens mij ook lekker (Tom Yam, Black pepper crab etc).

3 likes