thanks ik ga je dingen erbij zetten!
en ik kan vragen of mn partner wil kijken voor die kookboeken als je de titels doorstuurt, maar 0 garantie dat hij ze meeneemt helaas
plant based dadelballetjes met pindakas en jam
M’n aankopen bij de Edeka in Duitsland. Het bakschap was zooo groot. Ik had er al over gelezen in dit topic, maar kon mij er niet echt iets bij voorstellen. Amandelmeel was 2 euro voor 200 gram dus dat scheelt nogal met Nederland.
Iemand nog Spanje-supermarkt tips? Iets van koekjes oid (ben er voor m’n werk en is bij ons gebruikelijk om een traktatie mee terug te nemen)?
Zaten hier nog dingen bij die je direct weer zou kopen als jij/je vriend in de VS zou zijn? Ik vlieg over een maand naar NYC dus ben een lijstje aan t maken haha
Wat ik overigens nog niet in dit topic ben tegen gekomen zijn deze dingen van trader joe’s, vond ik heel lekker! Met toegevoegde suiker hoor dus niet bepaald gezond maar wel lekker voor af en toe (mocht iemand trouwens weten waar ze zoiets in NL of Duitsland verkopen hoor ik 't graag! Zie hier wel abrikozen enzo maar geen passievrucht)
Deze hebben ze bijna nooit by the way, dit is een seasonal product!
Oneeee hahaha m’n vriendin had t met kerst meegenomen dus dan heb ik denk ik pech
Die Ghirardellis chocola vond ik erg lekker (ik had puur caramel zeezout, dan zit er vloeibare caramel in), en de caramel cold brew m&m’s zijn zooooo lekker. Bagel seasoning is ook top en oreos in smaken die we hier niet hebben. En als je in NYC bent zeker naar Milk Bar en Levain Bakery. Ik had koekjes gekocht op mn laatste dagen en ze thuis meteen in de vriezer gestopt. Dan kun je nog maanden genieten van een koekje
Heb al veel van de Spanje-tips gescreenshot, maar vroeg me af of er nog specifieke chips zijn die ik niet mag missen?
Mijn buurvrouw ging naar Frankrijk en nam Lu Petit Brun mee. Beste koekjes ooit.
Oostenrijk. Er zat een DM op loopafstand van ons appartement dus daar ook maar weer even ingeslagen.
Ik wilde vragen of je die shampoo fijn vindt, maar lijkt me wel als je er zoveel koopt
Hahaha ja ik gebruik die al een tijdje. Ben er heel tevreden over.
Mijn aanraders uit Hongarije!
Mocht er iemand nog aanraders voor in Noorwegen hebben, dan ben ik benieuwd
Ooh die kaaschips van Brets is zo heerlijk <3
En tip voor iedereen die die scholiertjes altijd van ver haalt: die heb ik vorige week gewoon bij een Dekamarkt gekocht!
Bij de Albert Heijn inmiddels ook gewoon verkrijgbaar
Ik vond het vega aanbod om te janken, maar ik zag wel wat producten van Heura, worstjes enzo.
Ik kwam heel weinig Belgie tegen in dit topic. Wat moet ik daar echt meenemen (Ardennen en klein beetje Luxemburg)? De Ik ga sowieso voor mayonaise, chips, biertjes en chocolade kijken.