Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Ik heb net eentje met tomaat/zongedroogde tomaat smaak van Puget gekocht die erg lekker is!

1 like

Vraagje: wat is er zo lekker aan petit marsellais douchegel? Overweeg om te kopen maar weet niet precies waarom haha

4 likes

Even aan ruiken in de winkel!

Ik vind het niet zo boeiend anders dan andere douchegels. Gewoon standaard zeepgeuren. Maar misschien heeft iemand hier een persoonlijke favoriet en een meer toejuichende mening?

3 likes

Van Maille met soja en sesamolie, heb zelf ook altijd een sjalottenvinaigrette in huis voor bij oesters.

5 likes

Aspirational :oyster: :hearts:

3 likes

Ja vind het ook niet bijzonder. Heeft lekkere zeepgeuren, maar dat hebben genoeg andere zepen ook

3 likes

Lekkere geur aan een zachter prijsje. Ik ben fan van melk, amandel, kersenbloesem, olijfolie, de rode (kan me de naam niet meer herinneren), er is ook citroen maar haat citrusgeur.

2 likes

De cookies van Bonne maman zijn next level, ook de madeleines.

2 likes

Misschien niet helemaal de goede vraag voor dit topic, maar heeft iemand ervaring met deze webshop? Britse Boodschappen | Engelse Producten - Kellys Expat Shopping

Of anders tips voor een andere webshop waar ik Britse etenswaren kan bestellen?

1 like

Ja, ik koop hier geregeld dingen. Hebben ook een fysieke winkels in Den Haag, Amsterdam, Utrecht en Rotterdam als het in de buurt voor je is en je het fijn vind.

7 likes

Als je de zoekfunctie gebruikt zie je veel posts over Kelly’s

1 like

Ja dit is een hele fijne en betrouwbare webshop, ik bestel er al jaren.

4 likes

JA!
en ook met hartige shit

2 likes

Zwitserland tips:
image

Heeft iemand noord-macedonië aanraders?

6 likes

Oehh die onderste hadden we jaren geleden ook in de supermarkt hier, helaas niet lang geweest

2 likes

Ja dat heette in Nederland toch gewoon Cream & Onion? Vond het trouwens echt goor :grimacing: maar ik ben sowieso geen chipsliefhebber

2 likes

Nee, dat heette broodje kruidenboter.

4 likes

Die Cream en onion was echt de beste smaak evah. De verpakking had ook een bijzondere groene kleur.
Tot dit jaar wilde ik ‘m terug hebben maar inmiddels is het vast ook een gore smaak.

4 likes

Iemand aanraders voor Slovenie?

Wel een gemis dat je deze niet hebt gepost. Heb je deze geprobeerd? :heart_eyes: M’n moeder neemt ieder jaar een XL zak voor me mee haha

4 likes