Iemand aanraders voor Slovenie?
Wel een gemis dat je deze niet hebt gepost. Heb je deze geprobeerd? M’n moeder neemt ieder jaar een XL zak voor me mee haha
Zoete mini buit uit Berlijn:
Die giotto chocolade balletjes zijn verslavend. Helaas was de rest van de chocolade in nutella veranderd door de hitte.
En vegan donuts van Brammibal:
de Bienenstich was het beste. Dacht is dat iets met bonen? maar betekent bijensteek, met crispy amandel en vanille custard erin.
Deze mis ik ook nog steeds
Waar heb je die pistachekoekjes gekocht? Die zien er echt amazing uit!
Bij de Rewe op Berlin HBF. In Italië verkopen ze ze ook.
Thanks! Heb ze bij mijn Rewe (nog) niet gezien, maar ga eens op onderzoek
Eet je vlees? Bij de bakkerijen in noord-macedonië hebben ze een soort bladerdeeg broodje met hotdogs en mosterd erin. Echt vullend maar heel lekker. In de supermarkten moet ik ff terugdenken.
Ik heb wel hele lekkere wijn gedronken: Chardak vranec, gekocht in supermarkt Kam, was onder de 3 euro en ik verwachtte er weinig van maar was lekker.
Nee ik eet geen vlees/vis maar ik drink wel heel veel wijn thanks!
@Lorelai Nee helemaal gemist
Aanrader uit Frankrijk! Deze is echt zó lekker, gaat zeker een stapeltje mee terug. In elke supermarkt te krijgen.
Ahahha jaaa. Dus gewoon in NLD verkrijgbaar?
Wel pas sinds kort volgens mij!
Ook een hazelnootversie maar die vond ik minder lekker
Belgie, alles van Delhaize. Deze koekjes zijn allemaal vet lekker. Heerlijke roomboter-zelfgebakken-koekjes- smaak en gewoon echt een stuk lekkerder dan andere supermarkt koekjes. Zelfs die 2e waar ik gewoon standaard biscuitjes verwachtte waren echt heerlijk
Ik kocht dit laatst bij de Aldi in Duitsland en het is echt verrassend lekker.
Het begint met een friszurig laagje, dan romige witte chocolade en in het midden een salmiakdropje. Die laatste mocht van mij wel wat sterker/zouter.
Beter uitgevoerd dan die versie van Venco een tijd geleden, hoewel ik die niet allemaal geproefd heb.
Ik ben echt in een chips hemel beland in Thailand. Echt alles is lekker.
Deze chips smaken precies naar Franse frietjes en er zit een zakje ketchup in de zak
En waar smaakt de bovenste zak naar?
Hebben jullie nog aanraders voor Mexico? Heb tot nu toe vooral kruiden en droge chillies op mijn lijst staan.
Zo te zien guacamole met cola
Dat lijkt me ook een bijzondere combi. De cola had ik wel herkend, maar de guacamole vind ik niet zo duidelijk.