Ik hou echt van jouw uitgebreide verslagen steeds, ook in het baktopic
Och die Aero hazelnut is zo lekker
Maar dat is het wel, bijv. bij Intratuin
Deze koekjes in Thailand. Ik vind ze qua smaak nou niet per sé naar ananas smaken, meer iets van pruim ofzo maar echt verslavend lekker.
Er zijn verschillende merken, maar sowieso bij elke 7eleven te koop voor bijna niets. Zag dat ze ze ook in silo’s van een kilo hebben, afhankelijk van de ruimte in de koffers gaat er daar sowieso minstens 1 van mee naar huis.
Amazing Oriental verkoopt deze in kleinere zakjes! Mocht je ze later nog eens willen eten. Ik weet niet zeker of het hetzelfde merk is trouwens.
Nobody knows
Supermarkt tips voor Griekenland? Ik zag op TikTok van die gerolde dunne koekjes uit blik, lijkt me niet perse bijzonder maar die ga ik sowieso proberen
Chips met oregano smaak!
Papadopoulos koekjes
Ik vond de kokos erg lekker
Pistachespread
En als je ervan houdt halva
Die zijn wel lekker! En dan in de vriezer
En de allerlaatste boodschappen uit Ierland, inmiddels zijn we weer thuis. Alles is heel aangekomen.
Nog meer honing want dat gaat er in mijn huishouden altijd rap doorheen, en ik vind het leuk verschillende soorten te proberen. Kipbouillonblokjes want ik wist dat die thuis bijna op waren. Mixed spice om barmbrack (soort fruitcake) mee te bakken. Ik heb van meerdere Ieren begrepen dat deze gravy granules goed zijn om een lekkere jus mee te maken dus dat ga ik thuis ook proberen.
Golden Honeycomb Aero melts, en 2 flatbreads uit de vriezer die onderdeel waren van ons laatste avondeten in het huisje. Die laatste zijn heerlijk, mocht iemand een soortgelijk product kennen in Nederlandse supermarkten dan hou ik me aanbevolen.
Nog een tip voor ijs-liefhebbers; in diverse Ierse plaatsen zit Murphy’s Ice Cream, een ijssalon die oorspronkelijk uit Dingle komt geloof ik. Ze hebben heerlijk ijs, je mag van alles proeven en in elke winkel waar ik kwam (3 stuks, in Dingle, Cork en Killarney) was het personeel supervriendelijk. Butterscotch, Caramel Honeycomb en Irish Garden (honing) waren mijn favoriet. De fruitsmaken framboos, mango en aardbei waren ook echt heel goed. Murphy’s heeft knalblauwe winkels dus ze vallen zeker op in de winkelstraten.
En nu thuis lekker nagenieten van al het lekkers.
De koekjes??
Ja! En je hebt ze ook in andere smaken. Die vanille/witte vond ik heel lekker.
Maaar verwacht er ook weer niet té veel van hahah
Misschien stukjes banaan? (kaneel doe ik soms in bananenbrood dus past hier waarschijnlijk ook wel)
Ik at ze het liefste droog. Maar met roomboter lijkt me ook lekker.
Deze is best lekker! De kokos variant is al op en ook goedgekeurd.
Heb nog niet veel meer gescoord, maar de verse broodjes in de Kaufland waren wel erg goed en heel veel keus!
Ik sopte ze altijd in mn thee haha