Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Dit is mijn favoriete drankje, doet mijn een beetje aan spa lemon cactus denken. Verkrijgbaar bij oa Target en Walmart. Zijn trouwens wel kleine flesjes, zegmaar vergelijkbaar met kleine frisdrank flessen hier

En dit vind ik heel lekker, beide van trader Joe’s.

En als je dan toch bij trader Joe’s bent ook direct everything but the bagel seasoning meenemen

8 likes

Ik vond verschillende soorten m&m’s daar echt erg lekker, zoals koffie smaak of mint
Ook hebben ze veel soorten snickers
Reeses (vooral de resses pieces ook)
Honey bbq chips
Minute maid lemonade
Cream soda
En als je ervan houd is de ginger beer daar echt heerlijk, veel sterker dan hier

1 like

Het zoutste lekkerste ooit

4 likes

Everything bagel seasoning
M&M cold brew vond ik echt heeeeeeeel lekker (en kost in NL een fortuin). Verder vond ik de chocola niet heel bijzonder daar, maar de koekjes en snacks etc wel echt top.
Oreos in smaken die we hier niet hebben kan ook leuk zijn

Ik weet niet waar je naartoe gaat. maar ik vond de koeken van Levain bakery en Milk Bar echt de hemel en heb wat mee naar NL genomen om in te vriezen. De verse muffins in de supermarkten vond ik ook erg lekker. Ze hadden superlekkere bananenmuffins en blueberry bij Whole Foods (wel echt teringduur). En een lokale bakkerij binnenstappen! Ik heb op bij een bakkerij op een verlept industrieterrein in Kansas echt de allerlekkerste versgebakken chocolate chip cookies gegeten.

Ik had nog wat lokale biertjes, bbq saus en spullen om te bakken meegenomen.

En verder gewoon lekker rondstruinen door de wallmart/target/trader joes/wholefoods, ik vond dat echt een heerlijk tijdverdrijf.

3 likes

Wauw bedankt voor alle tips!

Gezouten amandelboter, gekocht bij whole foods :drooling_face:
Helaas kan je die niet in de koffer doen, maar zo’n kuip hadden wij meestal binnen een paar dagen op. Heerlijk met verse bagels.

1 like

Ik heb deze chips gekocht op Mallorca, was echt zoooo lekker :drooling_face: lekkere diepe smaken en de chippies hadden ook een goede structuur. Iemand enig idee of ze in nl ergens verkrijgbaar zijn?

7 likes

ik stuur wel een doos op 🫶🏼

1 like

Hahaha ja beter!!!

Heb je een foto? En hoezo niet in de koffer of is het echt een soort verse kuip?

1 like

Ik ben in Livorno en ik eet een 5 e 5, een broodje met een soort kikkererwtenpannenkoekje en aubergine (ook gezien in Stanley Tucci’s Searching for Italy) en het is zó lekker, echt één van de meest verrassende dingen die ik onlangs heb gegeten (en ik eet elke dag lekkere dingen al zeg ik het zelf).
Net ook al verse bomboloni (ik was te inhalig om een foto te maken) :sob::heart_eyes:

Deze snoepjes zijn ook heel lekker trouwens.

16 likes

Die jam is geweldig!!!

2 likes

Helaas geen foto en via Google krijg ik alleen amandelboter (pindakaas). Het is helaas een kuipje, maar zo lekker dat ik om de 3-4 dagen een nieuwe kocht.

2 likes

Die snacky clusters zijn echt zo lekker!

Van Trader Joe’s vind ik deze een aanrader, ik eet het met de white corn truly tortilla chips:

6 likes

Deze hartige koekjes (gekocht bij e.leclerc in Frankrijk) zijn ook een tip! Ze hebben echt 12 verschillende soorten, oa feta, comte, blauwe kaas, coppa, chorizo. Tot nu toe coppa en parmezaan geproefd en allebei heel lekker.

5 likes

Jaaa, ik haal deze altijd in Frankrijk. Alle kaasversies zijn lekker tot nu toe. Ik heb ze trouwens hier ook zien liggen bij de Sligro mocht iemand daar een pasje van hebben.

1 like

Meegenomen uit Ierland. Ik ben vooral benieuwd naar de honing. Verder veel chocolade en de chips omdat ik die hier voorbij zag komen.
De whiskey is voor mijn vader omdat hij ons naar het vliegveld heeft gebracht. Ik houd heel erg van rokerige whiskey en dan vooral in de herfst, dus misschien drink ik een glaasje mee :blush:

17 likes

Deze chips is te koop in meerdere landen in Azië, vind ze beide echt heel lekker. Zit veel smaak aan. Normaal ben niet zo van de gewone kaassmaak bij chips maar deze vind ik lekker. De nori seaweed vind ik echt mega lekker.

7 likes

Heeft iemand donburi saus in Nederland kunnen kopen?

Die M&S all butter koekjes zijn zo lekker!

3 likes