Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Die gedroogde pepers die @Dazed laat zien! Die kon je (in Mexico iig) gewoon scheppen op de groente afdeling.
Als je zelf mais tortilla’s wil maken thuis: masa harina.
Ik had verder nog meegenomen: gedroogde hisbuscus voor agua de Jamaica, Taki’s en Achiote (had ik gekocht nav een kookcursus dus wel vrij specifiek recept).
Het meeste kun je hier ook wel online vinden geloof ik, maar vond het wel leuk om lekker in de supermarkt op onderzoek uit te gaan.

3 likes

Niet 1 product maar ik heb in singapore een vegan food tour gedaan en zou het echt heeeeeeeel erg aanraden! Er zat ook veel cultuur in en we werden helemaal volgestopt met eten!

2 likes

Ik ben alweer terug helaas, maar ik heb heerlijk gegeten :sun_with_face:

2 likes

17432343727396163959078826019677

Heeft iemand dit onlangs nog in een Nederlandse winkel of webshop gezien? Ze hadden dit heel lang bij de Albert Heijn en nu niet meer. Niet die ginger beer dus, maar echt specifiek lemon, lime & bitters.

2 likes

Nee heb wel de gewone lemon bij de xenos gezien deze week.

Volgens mij had Jumbo dit!

2 likes

Beetje spuitelf zo maar Mautner Markhof in Duitsland. Is wel een Oostenrijks merk maar sommige winkels verkopen het wel daar en dan de smaak framboos-citroen vooral :yum:

Wil je delen welke food tour dit was? Klinkt heel goed namelijk!

1 like

Ja was van veg this city! De host was heel leuk en gaf ook andere food tours. Ze zei dat de dessert tour haar favo was want die was in de stijlvan de 7 zondes

1 like

Frankrijk: limoen limonade. Neem altijd giga veel mee naar huis. Bijv van Teisseire

3 likes

Ritchie limonade in België en in Frankrijk zijn er heel veel ice tea smaken die jullie niet hebben. Oasis, orangina ook in Frankrijk te krijgen.

1 like

Ik heb dit gekocht in Wales:

Echt verslavend lekker

12 likes

Volgens mij (nog?) niet in Nederland maar deze zijn echt heerlijk! Ik hou van dubbele smaken chocolade dus dit is perfect. Uit de UK!

4 likes

Bij Picnic in ieder geval al regelmatig besteld, inderdaad erg lekker!

2 likes

hier in de albert heijn wel, al vaker gehad, maar enorm lekker inderdaad

4 likes

Ik kreeg de toevallig vandeweek gratis bij een bestelling maar ik vond ze zo tegenvallen. Geen duidelijk smaakverschil tussen de verschillende kleuren en kon er verder ook niets aan ontdekken waardoor ik dacht ‘dit moet ik weer kopen’.

3 likes

Ohh ik proef het wel! ‘Jammer’ dat ze wel in NLD verkrijgbaar zijn, gevaarlijk hahha

1 like

Lavendel is echt een vleugje, maar wel heel lekker.
De caramelboter is mmmmmmmmm. 10/10
Op vakantie in de Ardeche, Frankrijk.

8 likes