Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Wil je delen welke food tour dit was? Klinkt heel goed namelijk!

1 like

Ja was van veg this city! De host was heel leuk en gaf ook andere food tours. Ze zei dat de dessert tour haar favo was want die was in de stijlvan de 7 zondes

1 like

Frankrijk: limoen limonade. Neem altijd giga veel mee naar huis. Bijv van Teisseire

3 likes

Ritchie limonade in België en in Frankrijk zijn er heel veel ice tea smaken die jullie niet hebben. Oasis, orangina ook in Frankrijk te krijgen.

1 like

Ik heb dit gekocht in Wales:

Echt verslavend lekker

14 likes

Volgens mij (nog?) niet in Nederland maar deze zijn echt heerlijk! Ik hou van dubbele smaken chocolade dus dit is perfect. Uit de UK!

5 likes

Bij Picnic in ieder geval al regelmatig besteld, inderdaad erg lekker!

3 likes

hier in de albert heijn wel, al vaker gehad, maar enorm lekker inderdaad

4 likes

Ik kreeg de toevallig vandeweek gratis bij een bestelling maar ik vond ze zo tegenvallen. Geen duidelijk smaakverschil tussen de verschillende kleuren en kon er verder ook niets aan ontdekken waardoor ik dacht ‘dit moet ik weer kopen’.

4 likes

Ohh ik proef het wel! ‘Jammer’ dat ze wel in NLD verkrijgbaar zijn, gevaarlijk hahha

1 like

Lavendel is echt een vleugje, maar wel heel lekker.
De caramelboter is mmmmmmmmm. 10/10
Op vakantie in de Ardeche, Frankrijk.

13 likes

Heeft iemand hier misschien tips voor lekkere koekjes, chocola of zoete snacks uit Servië?

(Ik ben met werk deze week een ochtendje in Belgrado en ga de dag erna even op de koffie bij m’n oma’s dus ik wil iets lekkers meenemen voor dan, maar kan niet zoveel online vinden)

2 likes

Qua chocola zou ik kijken iets van najlepse zelje, die hebben meerdere smaken. Verder heb je napolitanke (koekjes) ook met verschillende smaken. Coko bananice zijn ook heel erg lekker.

2 likes

Plazma

1 like

Napolitanke jaffa!!!

@FredPaillet waar smaakt de plazma naar? Ik ben nu in Noord Macedonië en zie het overal…

1 like

Het is eigenlijk een soort simpel koekje alleen smaakt het wel anders dan bv de petit beurre koekjes. Ik vind het lekker ze in melk of koffie te dippen. Tegenwoordig heb je allerlei verschillende soorten zoals bv met chocola, die is ook erg lekker.

Blijkbaar heb ik de normale plazma al eens gehad. Maar deze was echt 10/10, bedoelde je deze ook? Ergggg lekker, dikke laag chocola

2 likes

Ja die ook, maar je hebt ook de normale plazma en dan aan de ene kant chocola. Elke keer verzinnen ze weer nieuwe dingen :smiley::smiley:

1 like

dit was zeker niet van de supermarkt?
ziet er vrij lokaal gesourced uit maar wil het ook kopen haha

1 like

Nee een lokaal delicatessenzaakje en een markt. Maar die onderste is wel echt een bekend merk, dus misschien wel te vinden? Caramel au Beurre Salé artisanal - Achat/vente | L'Épicurien– L'ÉPICURIEN

2 likes