Wat maakte je vandaag blij?

Alle live online sportklasjes die je nu kan volgen! Net een uurtje er op zitten :heart:

(ik ben normaal de meest onsportieve persoon op aarde dus dat ik dit leuk vind en deze kans om 24/7 op de bank te hangen aangrijp om vrijwillig te sporten is een godswonder)

2 likes

Vloggen met mijn vriendinnen. Tip van iemand van het forum, en iedereen maakt de leukste vlogs, echt fijn om mijn vriendinnen zo te volgen door hun dag, naast het geapp en bellen. <3

4 likes

Ook mijn tulpen, heb roze en rode/gele! En de zon natuurlijk :grin:

Ook fijn dat ik weer eens goed heb geslapen. Afgelopen week elke keer enorm vroeg wakker en dan gelijk onrustig.

3 likes

Vanmorgen in het zonnetje in de tuin gezeten met uizicht op de mooie witte bloesems aan de bomen in de straat. Word echt blij van dit weer en seizoen.

1 like

Vandaag heb ik gelukkig wat meer werk weten te verzetten dan de gemiddelde dag afgelopen week.
En ik had als lunch left over risotto.

1 like

Zon schijnt, gezond gegeten en knuffelen met de huisdieren

2 likes
  • zonnetje
  • in de ochtend door een verlaten bos gefietst
  • lunch met Mexicaans van gister
  • midden op de dag seks
  • plannen maken voor het opknappen van het huis
7 likes

Koffie in de tuin! Mn vrije dag echt even goed opgeladen, voor het eerst sinds alle commotie. Nu de komende dagen weer werken.

1 like

Er heeft vandaag een babygeitje aan mijn vinger geknabbeld :heart::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

M’n favo sportinstructrice gaat een live workout doen via insta! Ik word altijd helemaal blij van die chick dus heb er zin in.

1 like

Het :sun_with_face: vandaag een vroege lange ochtend wandeling met donut gemaakt. Gras gemaaid en huis schoon gemaakt

1 like

Dat het terug lichter is buiten als ik naar het werk rij :partying_face::sunny:

4 likes

De bibliotheek gaat een afhaalservice aanbieden :partying_face:

5 likes

Krijg je er dan ook een toiletrol bij?
(Net zoals bij sommige restaurants.) :wink:

1 like

Sommige boeken kun je opzich toiletpapier noemen :woman_shrugging:

6 likes

Ik heb sinds tijden niet zo lekker geslapen, echt heel fijn.

3 likes

Ik heb een heerlijke buren ruzie gehad vanochtend

Terwijl ik eigenlijk geen buren heb

1 like

Nice. Waar ging het over?

Stond een kleine vrachtwagen geparkeerd voor mijn oprit dus we konden niet weg met de auto’s.

Mijn vriend ging weg met de auto dus ik zei dat hij dat ding weg moest zetten. Zet ie m daarna meteen weer terug. Als ik weer weg moest zou hij hem wel weer wegzetten!

1 like

Samen gourmetten met mijn vriend, gewoon omdat we allebei een baaldag hadden en we er zin in hadden. En als toetje witte chocolademousse met frambozen :heart:

5 likes