Community op netflix
Knutselen met de kids, dat zowaar gezellig en leuk verliep.
Uren op teams gezeten, maar dan voor de leuk en niet voor werk!
Up!
Ik ga zo even een luchtje scheppen en ik word er blij van dat er in mijn omgeving zoveel mogelijkheden zijn om leuke wandelingen te maken. Meer dan ik goed wist voor corona.
2,5 jaar samen met mijn vriend! Voor de ‘intelligente lockdown’ zei ik nog: “Oh dan kunnen wel lekker uit eten!” Maargoed dat gaat natuurlijk niet door. Maar ik heb net sushi besteld om vanavond af te halen en we hebben ook een doos met wijnen besteld bij een lokale drankzaak vorige week. Dus ik heb een fles wijn daarvan in de koelkast gelegd
- Zon!
- Animal crossing
- Mn hoofdpijn is minder
- Ik mag vandaag op kraamvisite (op afstand uiteraard)
Dat ik lekker met de kinderen aan het rommelen ben geweest, al het speelgoed uitzoeken en wegdoen/opruimen. Heerlijk vind ik dat, en met al die zooi om hen heen heb je een paar uur geen kind aan ze!
Pannenkoeken bij de lunch
2 uur gefietst in de zon, ging echt superlekker, vooral de terugweg toen ik de wind mee had
Uren kletsen met vriendin, bbqen met vriend, de hele week mooi weer en morgen nog een vrije dag
Het mooie weer en cake die ik heb gebakken
Ben & Jerry’s en ons huisje die steeds meer af begint te worden
M’n vriend had voor zichzelf een vintage voetbalshirt van Manchester City besteld, en als verrassing voor mij twee Liverpool shirts, het uitshirt van seizoen 2007-2008 en het uitshirt van 2009-2010
Ik heb besloten om wat extra vakantiedagen op te nemen (moest er vanuit werk een aantal opnemen maar heb er een week van gemaakt). En hoewel het allemaal jammer is: je kunt niks doen, je kunt niet weg, etc. kijk ik er toch naar uit om lekker vrij te zijn!
Mijn puzzel is af!
Waar ik woon is een woonzorgcentrum tegenover ons appartementencomplex.
Ze hadden voor deze middag blijkbaar een zanger gehuurd om buiten liedjes te zingen, zodat de oude mensen vanop hun balkon konden genieten van een concert.
Echt fijn om te zien dat ze voor die mensen iets leuk organiseren
Het mooie weer, dat ik eindelijk weer klachtenvrij ben en naar buiten kan, een fijne wandeling, spekkoek, mooie rozen en tulpen gekocht, werk gaat goed en vanavond ga ik een film kijken met mijn vriend
Dit setje!
5 broeken besteld bij Mango en ze zijn allemaal goed
Het lekkere weer dacht dat het vandaag overwegend bewolkt zou worden maar er is al sinds de middag een strakblauwe lucht. En dat ik morgen m’n vriend weer zie. Ja is morgen pas maar ik ben er nu al blij om