Wat maakte je vandaag blij?

Complimenten op m’n werk :grin::grin: Heel nieuw voor me haha en dus erg leuk om te horen dat ik 't goed doe.

6 likes

Iemand postte vandaag een foto van mijn zelfgemaakte Hatari redbubble shirt dat ze gekocht had haha. Vond ik leuk :joy:

3 likes

Een combinatie van frisse lucht, kou, zon en het bos.

4 likes

Fantastisch he! Ik geef dit weer echt een 10 (behalve toen ik vanochtend op de fiets zat zonder handschoenen :))

1 like

Jaa precies hetzelfde! Echt genieten.

1 like

Lekker eten in goed gezelschap :slight_smile:

Dat mijn zorgverzekering zo aardig en behulpzaam is! En dat de zorg in België gewoon zo goed geregeld is.

Oh en een bepaalde miauw van mijn kat! Ik fluit vaak naar d’r om haar aandacht te krijgen en nu miauwt ze op dezelfde toon wanneer ze knuffels wilt.

2 likes

Ik liep vandaag langs een oliebollenkraam en vind dat ZO ontzettend lekker en decemberachtig ruiken. <3

3 likes

Ik gebruik dit topic even om mijn liefde voor mijn elektrisch deken te verklaren. Waarom is dat ding nu pas in mijn leven gekomen??

Elke avond om 9 u bed in met een boek en lekker broeien!!!

3 likes

Eindelijk weer eens hardlopen

1 like

stukjes witte chocolade na het avondeten :face_with_hand_over_mouth:

nieuwe wimperkruller

2 likes

UGh relatable

dat rubbertje in mijne was kwijt dus kon ‘m niet meer gebruiken en een vol jaar was ik te lui een nieuwe te halen.

Toen ik er eindelijk weer één had voelde ik me echt een ander mens met een oogcorrectie die ontwaakt was uit een winterslaap.

1 like

Ah dit topic zocht ik, want ik vind het juist nu fijn om meer stil te staan bij waar ik blij van word op een dag! Dus bij deze:

In het zonnetje een boek lezen. Ben gewoon telkens verplaatst naar de zonnigste plek in huis. En de komende dagen kan het weer
:yellow_heart:

6 likes
  • Andere bedtijden kunnen aanhouden en geen reistijd hebben, waardoor ik meer tijd heb om leuke dingen thuis te doen.
  • Mijn katten die mijn permanente aanwezigheid zeer goed weten te waarderen en de aanwezigheid van de zon.
  • Als de houdbaarheid van een product langer is dan wat ik had verwacht. Minder verspilling :slight_smile:
1 like

Mijn tulpen :tulip: die kunnen soms zo tegendraads slap gaan hangen maar deze bos staat mooi rechtop. En ik dacht dat ze wittig waren maar blijken roze te zijn. En mn narcisjes zijn uitgekomen en die staan nu naast de tulpen te shinen, op en top lente. En ik geniet elke dag van de zon en hoe lang het licht blijft.

Slechte foto van de bloemen

9 likes

Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht en ik ben nu al dagen bezig met het zoeken van meubels die we nog nodig hebben en kleuren die we op de muren kunnen schilderen. Gisteren heb ik twee houten tafeltjes voor in de tuin geschuurd en in een andere kleur geschilderd. Zo wordt het toch een stuk echter!

1 like

Ahh ja, bij mij ook mijn gele tulpen! De bos was zo groot dat ze in twee vazen in de woonkamer staan, zo vrolijk. En vanmorgen werd ik blij van de geur van versgemalen koffie :heart_eyes:

Gisteren na 15km gewandeld te hebben een glas wijn drinken met een vriendin (op anderhalve meter afstand uiteraard), in het namiddaglicht op de mooiste plek in mijn stad (aan het water, met mooie huizen en woonboten)

1 like

De zon, het feit dat mijn verkoudheid na weken eindelijk begint af te nemen, mijn vriend die vanaf vandaag een paar dagen vrij is en lekker thuis is.

1 like

Ik vind het echt heel leuk dat dit topic nu weer een beetje tot leven komt. Fijn om te zien dat we ook nog leuke dingen te melden hebben. :heart:

5 likes