Wat maakte je vandaag blij?

Heerlijk hardgelopen vanochtend. En baklava gegeten :yum:

2 likes

Ook het weer! Het is nu nog maar 12 graden maar zit toch nog in mn jurkje in de zon.

1 like

het vrolijkt mijn bestaan echt op dat Arnon Grunberg zo nu en dan opduikt hier. zo gezellig om samen af te geven op meneertje Erotisch.

1 like

Dat ik een keer mijn voorraad colaflessen niet ben vergeten naar de supermarkt. En toch weer €3.- in mijn portemonnee.

2 likes

Ik heb vanochtend mijn grijze haren geverfd en daarna mijn haar in model geföhnd waardoor het er zo mooi uit ziet.

2 likes

Met mijn ouders in de tuin zitten, juist omdat we ze nu minder zien, waardeer ik het nog meer :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb vandaag mijn zus en neefje van 4 en nichtje van 2 weer gezien en het was zo fijn ze worden zo groot :two_hearts:

3 likes

Ik ging een vriendin helpen die zo’n 100 km. bij mij vandaan woont. Toen ik wegging zei ze: stuur maar een Tikkie voor de benzine want je bent echt voor ons gekomen.

Ik heb de afgelopen jaren best weinig verdiend. Ik moest goede keuzes maken en dan ging het allemaal net. Maar even naar die vriendin toe rijden, kon niet altijd bijvoorbeeld. Ik heb inmiddels een andere baan met een prima salaris en nu kon ik gewoon zeggen dat dat Tikkie niet hoefde. Dat ik het prima zelf kan betalen en met liefde naar haar toe kom als het nodig is.

18 likes

Kan me zo goed voorstellen wat een fijn gevoel dit moet zijn! Ook echt superlief van je vriendin dat ze dat zei, trouwens❀

1 like

Wat lijkt me dat een fijn gevoel geven! Het is misschien is heel kleins, maar het kan zoveel betekenen.

Ik word blij van deze frisse, mooie ochtend. Ik zit met open tuindeuren te werken (althans, ik doe een poging) en heb een goede dag vandaag :slight_smile:

2 likes

Billy Ocean
En weer een paar collega’s op kantoor gezien, het is echt zo fijn mensen in het echt te zien ipv via een scherm!!! (op afstand uiteraard en ga met de auto)

1 like

Had eigenlijk een dag vol ergernissen maar laat ik mij eens focussen op het positieve. Dat mijn vriend boodschappen heeft gedaan voor mij (omdat ik niet fit was) maakte mij blij vandaag evenals zijn zelfgemaakte cheesecake. :heart_eyes:

4 likes

Ondanks dat ik 0 familie heb en dat behoorlijk eenzaam kan zijn, ik wel hele fijne vrienden heb en een ontzettende lieve vriend. En twee katjes. :heart:

8 likes

Dat ik gewoon 12 uur lang heb geslapen en mijn baby van 3 maanden net zo lang. Slapen is toch zo heerlijk

1 like

Dat ik gisteravond na een rottige middag toch nog een leuke avond had met wat mensen uit mijn PokémonGO vriendengroep. Afleiding = fijn :smile:

2 likes

Wow ik had mijn speaker opgestuurd naar Bol om te laten repareren, was een beetje pech want echt net na de garantie verstreken was, maar dacht prima dan betaal ik gewoon voor de reparatie. Maar het pakketje is kwijtgeraakt dus nu krijg ik het volledige aankoopbedrag terug :star_struck: kan nu samen met rentepunten van ING een nieuw model goedkoper kopen en dan houd ik nog wat geld over voor de nieuwe rok die ik eigenlijk ook graag wilde (maar probeer zuinig aan te doen/geen kleding te kopen).

11 likes

Even up voor dit topic:

8 uur geslapen
Mijn ene geluidsbox gefixed waardoor ik eindelijk weer geluid over twee speakers hoor
Mijn vriend die spontaan deense luxes meenam van de bakker
Geluncht met scrambled eggs op toast
En vanavond eten en wijn drinken met een vriendin die ik al veel te lang niet gezien heb

5 likes
  • geld bespaard door iets te laten maken ipv nieuw te kopen
  • wandelen met hond in de regen, zalig was het
  • hardlopen in de regen, geniet zo van de rust die er dan is buiten
  • inhoud van de too good to go box
6 likes

Mijn lieve vadertje appt de laatste tijd meer en is ook emoticons gaan gebruiken. Zijn favoriet blijkt :face_with_hand_over_mouth: te zijn hahaha, hij is helemaal geen :face_with_hand_over_mouth:-persoon.

Edit: dit is niet helemaal de juiste, de zijne bloost ook nog

10 likes

M’n oma had me een boeket gebracht omdat ik er echt even door zat en toen ik haar bedankte zei ze “je verdient het, er zijn nog mooie dingen in het leven hĂ©â€ :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

14 likes