Wat maakte je vandaag blij?

Deze dag die ik zonder zin begon, heeft best veel blije dingen:

• wandelen met de hond, dat loslopen en vooral het bij me terugkomen steeds beter gaat. De ergste pubertijd piek lijkt eraf te gaan.
  • boodschappen gedaan zonder stress, zonder dingen te vergeten en zelfs een mazzeltje in de afprijsbak (beyond burgers voor 1 euro)
  • al mijn huishoudelijke taken gedaan met frisse tegenzin lukt het ook
  • hardlopen wat zo goed ging en fijn en zo genoten, blij niet training overgeslagen te hebben
5 likes

12 likes
  • Dat het lente leek
  • Dat het aantal positieve Coronatests is gedaald
  • Puppyfoto’s
4 likes

Mijn collega die vandaag als verrassing met een Clipper adventkalender kwam voor mij en een collega. We drinken altijd Clipper thee, dus superlief en attent. En door thuiswerken kan ik er nu al aan beginnen, want dat red ik dan alsnog t/m de kerst :heart_eyes:

6 likes
  • Dat ik hersteld ben van corona en mijn reuk/smaak grotendeels weer terug heb.
  • Mijn lieve vriend.
  • Begonnen met Russisch leren via Duolingo.
  • Mijn fotolijst met foto’s van al mijn katten, gekregen van een vriendin voor mijn verjaardag.
12 likes

Dat mijn dochter van net 3 uit haar zelf ging plassen én poepen op het potje :joy:

(ik heb een heel spannend leven)

8 likes

Met hardlopen zowel een valk zien (bijna op aanraak-hoogte kwam die over mijn pad vliegen) als een witte reiger (die ik gister ook al zag met hardlopen, maar nu totaal ergens anders) :star_struck: Heel bijzonder.

7 likes

Een hotelgast liet fooi voor me achter :ok_hand:

4 likes

Ik stapte op een gevallen herfstblaadje en hij was super crunchy

7 likes

Ik ga nu m’n out of (home)office inschakelen en kom dinsdag pas weer op de lijn :raising_hand_woman:t2:

4 likes
  • Dat ik me minder onzeker voel over mijn lichaam en ‘zijn’. Zo lelijk ben ik echt niet, hoop ik.
  • Ik mag een plekje meenemen op deze wereld, dus niet meer voor iedereen opzij gegaan; mensen kunnen zelf ook een stapje opzij doen voor mij in plaats van dat ik de berm in moet met mijn hond.
  • voor 4e dag op rij hardlopen, ga goed op mijn kilometer-maandgemiddelde (is opeens weer haalbaar), sporten op schema gaat sowieso weer goed en dat maakt blij
  • ik heb een kilopot (vegan) protein poeder gewonnen
15 likes

Mijn lieve collega die mij telkens opvangt als de werkdruk me teveel wordt. Zij is echt een lot uit de loterij voor mij. Echt een wereldwijf. :heart:

11 likes

Wat goed! Hoop dat je een collega van mij wordt.:wink::blush:

Dat mijn schoonouders een dikke financiële meevaller kwamen brengen. De zoveelste al in de 11 jaar dat man en ik samen zijn. Ik klaag niet :smirk:

2 likes

Ik had schoenen bij de schoenmaker gebracht en ze zijn zo mooi geworden allemaal, echt weer als nieuw! Echt een topper die schoenmaker.

6 likes

Dat we eindelijk een datum hebben voor onze verhuis (februari '21) naar ons eigen huisje :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Gewoon hoe leuk het met de hond is en onze band zo sterk word, hij is echt het beste wat in mijn leven is gekomen en het geeft zoveel invulling. :heart:

7 likes

Dat m’n gezonde bananenbrood super goed gelukt is! De lekkerste tot nu toe! :yum:

5 likes

Dat ik mijn man zo ver heb dat we een nieuwe tv gaan kopen. En dat ik nu doe alsof het helemaal niet mijn idee is. :grin::smile:

3 likes

Oeh welk recept gebruik je?