Dat ik 1 dag na het trekken van een verstandskies al geen paracetamol meer nodig heb. Was zó bang voor de napijn (en hele behandeling zelf, maar daar ga ik hier niet over hebben )
Dat ik een bosje bloemen van mijn vader heb gekregen😍
Tot 17.00u geslapen na m’n nachtdienst
Ik heb een tip van https://omaweetraad.nl/ met succes toegepast.
Een gitzwarte inktvlek uit een nieuwe trui spoorloos laten verdwijnen door het in melk te laten weken. Ik zei eerst heel skeptisch ‘haha omaweetraad gaat zeggen dat je het in melk moet weken haha’ maar toch, het wonder is geschied.
Binnen een dag mn h&m bestelling binnen jjeeej
Mijn dochter heeft haar eerste echte speeldate en vind het super leuk. En die moeder van het meisje is ook heel gezellig, dus wie weet levert dat nog leuke contacten op!
Dat mn hamster zo lekker vredig aan het knabbelen was op een stukje appel. Omg-reacties mogen
Ik had niet zo’n leuke dag op werk maar net een heel lief compliment gekregen van een klant en ik ben helemaal opgefleurd haha. Fijn!
Dat ik me realiseer dat ik inmiddels toch best wel tevreden ben met mijn werk! Een goede balans tussen genoeg te doen/uitdaging en stress.
Goede nachtrust voor het eerst in paar weken!
Hardlopen inclusief konijn zien, witte reigers, zwanen en schapen dan houd ik echt extra van in de polder wonen en van lange afstanden lopen
En als het gaat sneeuwen maakt dat me ook blij
Ik had vandaag een intake bij een psycholoog en het was een heel fijn gesprek, ik voelde me begrepen en gesteund waardoor ik eigenlijk helemaal niet op zie tegen de behandeling. Echt heel blij dat ik deze stap heb genomen!
Dat ik vandaag een stuk heb gefietst met mijn zoon. Heerlijk dat koude winterweer met een zonnetje en dan dat blije bekkie van m’n zoon genietend van alles wat hij ziet en ontdekt om zich heen
Dat ik vandaag hoorde dat ik de eerste dag na mijn zwangerschapsverlof thuis mag werken. Maakt de overgang toch minder heftig en de uren dat ik mijn meisje moet missen minder.
Een flinke wandeling met een goede vriend die ik al maanden niet in het echt gezien had
En mijn kat die mijn vriend uit bed probeert te krijgen (die was even wat drinken bij een vriend gisterenavond, was vanochtend om half zes thuis, dus ligt nu nog met een kater te vegeteren in bed) door naast het bed te gaan staan en heel hard te miauwen
Sneeuw!
Vandaag chille dag gehad, was met mijn vriend 3 uur gaan wandelen in mooi duingebied waar ik ben opgegroeid en daarna zijn we gezellig gaan eten bij mijn ouders en was ik 20:59 precies thuis, goals ! Heerlijke dag zo, van het voorjaar daar hele mooie routes gezien met de mountainbike.
Voor eerste keer dit jaar met korte mouwen-shirt hardgelopen én een konijntje gezien.
En dat eindelijk mijn voeding weer in orde is, waardoor energie level klopt met de dingen die ik wil en moet doen (hond wandelen + veel sporten) en ik lekkerder in mijn vel zit.
Zon + 10 kn hardlopen + de leuke dagen in het vooruitzicht met vriendinnen en date (verdeeld over drie avonden uiteraard)
Dat ik vandaag eindelijk na 2 maanden niks doen heb gesport
Vandaag als lunch gezellig samen naar de markt gelopen en een bakje kibbeling gehaald! En nu lekker in het zonnetje op de bank aan het werk, met uitzicht op een besneeuwde straat