Wat maakte je vandaag blij?

Heb een nieuwe collega en ik heb zo’n waanzinnig fijne click met haar, ben gewoon heel open over mezelf naar haar en dat voelt goed. Ze heeft mij al uitgenodigd nu bij haar thuis en ik hoop zo dat ze een nieuwe vriendin van mij gaat worden. Ben ook echt graag bij haar in de buurt, voelt vertrouwd en ze is erg inspirerend. Geloof echt dat ze niet zomaar zonder reden op mijn pad is gekomen :heart:

19 likes

Fijne lange wandeling in de sneeuw met een lekker zonnetje :sun_with_face:

6 likes

Korte sneeuwwandeling tijdens golden hour
Krakende sneeuw onder mijn voeten
Complimentje van mijn baas waardoor ik me nu voor de eerste keer op een job echt gewaardeerd voel (mijn vorige werkgever was helemaal niet zo, echt fijn dat ik nu op mijn plek zit)
Mijn kat van 8j oud die ineens het spelen herontdekt en helemaal gek wordt van een stukje touw

6 likes

In New Orleans gaat de Mardi Gras parade niet door dit jaar vanwege Covid. Nu zijn er allemaal mensen in de stad die hun huizen echt ziek goed versieren en plaatsen dat op Instagram.

Ik word er helemaal warm en fuzzy van.

16 likes

Nederlanders met carnaval: allemaal laven in de tuin of zo’n gluurpop.

5 likes

Vergeet niet de serpentine slingers die na 3 druppels regen een grote papieren drab worden.

1 like

Wow bij die laatste krijg ik echt Dr Faciliervibes van

Dat ik minder verdrietig ben, maakt me blij, en de pijn naar acceptabel niveau zakt soort van.
Cadeautje van man maakt me blij
Dat mijn ouders onze boodschappen doen omdat ze het zelf vroegen, geen gedoe voor mij/ons, straks met de auto bij hun ophalen.

7 likes

Twee rondjes op natuurijs. Daarna er snel af, maar had wel even het gevoel weer.

3 likes

Het zonnetje!
Mijn uitgebreide wandeling
Bloembollen gekocht voor in huis :tulip: (lekker voorjaar vibes)
bed verschonen en was buiten kunnen hangen voor het eerst dit jaar :sun_with_face:
Quiche die gelukt is
Borduurwerk dat bijna af (yay, nieuw project starten na dit weekend)

5 likes

Opdracht goedgekeurd
Vakantie
Lego gekocht (helaas niet voor mijzelf)
Nikes die binnenkwamen en passen :smiley:

2 likes

Het strand met z’n 3
Hond die perfect luistert en het geweldig naar zijn zin heeft
Die ene leuke foto van mij en hond is gemaakt door man :heart: en dat ik mezelf erop echt een tof wijf vind (gestegen zelfbeeld maakt me ook blij, normaal zou ik gelijk iets zoeken wat ‘lelijk’ is of ‘waar mensen iets van kunnen vinden’)

9 likes

Wandelen en buiten lunchen aan een picknicktafel, zo blij met dit weer!

3 likes

Hardlopen
fietsen in het zonnetje
nieuwe borduur project heeft tropisch thema en dat is heel leuk

7 likes

Het staat in het oma-topic, paar dagen terug daar gepost.

1 like

Ik heb eigenlijk echt een ongelooflijke klotedag vandaag.
Kwam onder andere omdat er iets met haast moest gebeuren terwijl ik dan altijd denk doe rustig. Maar ik heb het toch gedaan en nu krijg ik hele lieve bedankjes die ik niet had verwacht. Maakt het toch weer deels goed.

7 likes

De schotse Hooglanden bij ons in het natuurparkje

9 likes

De voorpret dat ik morgen 3 nachtjes naar terschelling ga. Met mn vriend (omg het is pas sinds deze week officieel dus ik typ dit nu voor het eerst) :pleading_face:

21 likes

Awh dat is echt zo leuk om te lezen :smiling_face_with_three_hearts: Geniet ervan!

1 like

Mistige lange ochtendronde met de hond
Hardloopronde in de zon :sun_with_face:
nieuwe top die ik echt heel tof vind staan

1 like