De bloesem die van de bomen afwaait, waardoor het lijkt alsof het sneeuwt. Maar dan terwijl de zon heerlijk schijnt.
Het telefoongesprek dat ik zojuist met mijn moeder had
Ik heb sinds ik in de stad woon (8 jaar ondertussen al) mijn fiets moeten missen omdat ik er geen plaats voor had. Sinds kort heb ik een plekje in de fietsenparking van de gemeente, dus mijn moeder heeft m’n fiets meegebracht en vandaag heb ik voor het eerst een rondje gemaakt! Wat een vrijheid! Ik ben zo gelukkig nu, haha in slechts twee uur ben ik naar het postkantoor gegaan, een jurk voor het huwelijk van mijn broer gekocht én boodschappen gedaan!
Genieten van het weer en stukje fietsen
Mama is 65 jaar geworden en heb haar een boekje gegeven met allemaal handgeschreven brieven. Ze was zo ontzettend blij dat ik nu helemaal in mijn nopjes ben
Dat mijn thee in de ochtend de juiste temperatuur heeft. Kan ik intens van genieten. Vaak vergeet ik het en is ie net te koud. Hijs echt top nu mensen. Fijne dag gewenst!
Het mooie weer en onze fijne tuin, helemaal vakantie gevoel, leef bijna de hele dag buiten(werken eten lezen etc) slaap er ook beter door. Tussendoor wat plantjes water geven en een koud drankje pakken.
uur baantjes trekken in het openluchtzwembad vanmorgen.
Ik ben helemaal blij dat ik de weerplekken (schimmel) uit mijn tuinkussens heb gekregen. Ik zag de bui al hangen dat ik nieuwe (dure) kussens moest gaan kopen. Gouden tip is blijkbaar ossengalzeep. De vlekken zijn echt als sneeuw voor de zon verdwenen!!! En mega goedkoop bij Action:grin:
Mn middagdutje. En VAKANTIE
Ik was net klaar met hardlopen en toen hoorde ik een blafje en kwam onze hond super hard en blij naar me toe gerend in het bos. M’n vriend liet haar uit en liep me toevallig tegemoet, haha hond helemaal happy omdat ze me ineens onverwacht van ver weg zag.
Ahhh daar word je wel blij van, haha dan voel je echt de liefde.
Dat ik een topje aan heb waar ik me vet mooi in voel en man het direct opviel als in ‘‘he, leuk topje’’ Hoera.
Dit topic!
Ik kijk voetbal terwijl mijn vriend op de piano aan het pingelen is
Op het terras lunchen
Dat het niet meer zo warm is!
ik door het voetbal gejuich heb heen geslapen.
En ik lekker kan fladderen om dingen die ik buiten zag (en andere gemist hadden, was aan andere hond-eigenaar over die kikkers voor haar neus aan het vertellen, ze had ze niet gezien haha)
Ik was onlangs jarig en niet uitgebreid gevierd want Corona en druk, maar ik zag gister en vandaag twee vriendinnen die allebei zulke lieve cadeautjes nog voor me hadden super goed over nagedacht allebei, vond het echt zo lief en leuk
Ik word gewoon random aangesproken door twee mannen op een dag, voel me gevleid een stopt de auto, raampje open en zegt: ik wil alleen even zeggen dat je mooie ogen hebt, glimlacht en rijdt weg. De ander biedt me een paraplu aan (wel blij dat ik een straat verder er al af moest want veel te awkward, niet mijn type en heb al een vriend). Maar toch leuk!
De last die van mij afvalt nu ik eerlijk kan zijn.