Wat maakte je vandaag blij?

Dat ik mijn sport-gel en repen voor tijdens het lopen had besteld, die voor zondag moesten aankomen (ivm met duurloop en alles op haha), vandaag zijn bezorgd. En dat er altijd leuk persoonlijk berichtje bij zit vanuit de store deze keer; ‘‘veel plezier op je avonturen’’

Echt geweldige winkel gewoon altijd.

2 likes

Dat mijn koptelefoon het toch weer ging doen toen ik er even mee schudde.
Wat ben ik toch technisch.

3 likes

Ik ben ‘‘uit de kast’’ aan het komen op instagram en bij mijn hardloopgroep (daar wisten maar weinig het) over mijn autisme (en hoe mijn leven er nu echt uitziet lol) en krijg echt veel positieve reacties.
En stiekem ben ik ook gewoon leuker (want vrolijker, blijer) als ik niet hoef te maskeren of doen alsof en mijn eigen stroom kan volgen. Erg leuk zo, wel spannend, maar goeie stap in mijn ontwikkeling.

19 likes

Ik stond in een superlange rij in de Zara, echt al tien minuten ofzo. En toen kwam ineens een meisje dat ik via via heeeel vaag ken naar me toe. Van: “hoi, beneden is het heel rustig met afrekenen!” En toen liep ze weer weg. Dus ben naar beneden gelopen en was inderdaad vrijwel meteen aan de beurt. Nou, dat vond ik zo aardig haha. Echt zo’n random act of kindness.

9 likes

Heel veel herten gespot in de duinen :heart_eyes:

1 like

Kaartjes voor war on drugs :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben in een nostalgiebui geraakt door opeens een liedje van Dashboard Confessional te horen. Nu zit ik in the rabbithole met The Used, Taking Back Sunday, Story of the Year, … Ik vind het nog altijd heerlijke muziek eigenlijk. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Dacht dat ik mijn bestelling met telefoon zou missen door werk maar hij had vertraging waardoor ik precies op tijd thuis was :star_struck:

Speeltuin en gewandeld door het park met bijna 4 jarige dochter😊 Zo fijn dat dit weer kan zonder pijn (heel lang last van bekkenpijn gehad door zwangerschap tweede dochter)

3 likes

Zit in de bios en heb voor mezelf een cosy seat dus kan zo lekker half liggend james bond kijken

5 likes

De spontane wandeling die ik had met een vriendin.

2 likes

Krijg je er ook een plaid bij? :open_mouth: Dat zou geweldig zijn!

Nee, zat daar in mn halve pyama… dekentje had ik mee kunnen nemen :joy:

Wauuuw knap dat je zo’n discipline hebt! Lijkt mij ook heel tof om te doen maar mijn brein en lichaam staan dat zo vroeg echt niet toe :rofl:

1 like

Ik ga een nachtje weg. Ik zou alleen en iedereen denkt ook dat ik alleen ga. Alleen gaat er een (iets meer dan?) vriendin mee :slight_smile: Ik heb er zo’n zin in!

10 likes

Ik hoef geen kerst te vieren met het broertje en moeder van mn schoonzus.

6 likes

Vanmorgen creatief bezig geweest, daarna geschreven in een pub (waar ze blijkbaar heerlijke macchiato’s met Oreo’s hebben en laat dat sinds kort nou mijn/onze stamkroeg zijn :smirk: ) met een vriendin, DnD dobbelstenen gehad van dezelfde vriendin en hopelijk straks nog een gezellige avond.

4 likes

Wat fijn! Heb jij geen noise cancelling koptelefoon voor nu? Lijkt me ook niet leuk als je nu in die herrie zit

2 likes

Jaaa, de zon is zo fantastisch! Ik fleur helemaal op. Vanochtend paar uurtjes gesurfd met dit lekkere weer en net een uurtje gewandeld met mijn hond in de zon. Net zomer :smiley:

2 likes

Eindelijk een laptop van werk waar ik fatsoenlijk op kan werken. Geen zelfverzonnen omwegen met usb-sticks, alles naar mezelf mailen en weet ik het wat. Gewoon m’n documenten kunnen bereiken en bewerken. Wat een verademing.

1 like