Wat maakte je vandaag blij?

Dat het mooi weer is en dat mijn shift gedaan is!:kissing_closed_eyes:

Mijn plantenboel

3 likes

Ik tikte net iemand aan in de bus om te zeggen dat z’n rugzak open was en hij keek me ZO dankbaar aan. Voel me een beetje alsof ik de wereld heb gered haha

4 likes

Dat een van mijn goede vriendinnen eindelijk van haar toxic bf af is! Ze is nu helemaal happy en leuk. Positief veranderd, weer helemaal zin in het leven. Echt :heart:️ Fijn om haar zo te zien.

7 likes

Sorry voor alle likes maar was beetje sip en toen las ik dit topic. Kon niet anders dan likes uitdelen ook al zijn het soms al reacties van weken geleden. :innocent:

9 likes

Wandelen in de duinen en ook gewoon verdwalen waardoor ik net even andere stukjes heb gezien dan normaal.
En alle dieren die er rondliepen. Paarden, schotse hooglanders en schapen

4 likes

Ik kon even uitslapen in pas gewassen beddengoed :heart:

3 likes

Ik ben jarig jippieeeee

7 likes

Happy birthday!!! Hopelijk heb je een hele leuke dag! :kissing_heart:

Dank je wel! Gaat goedkomen, eerst werk overleven en vanavond vieren met vrienden :heart:

Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd! Geniet van je dag :blush:

@Astor @Tobvit dank jullie wel! <3

2 likes

@Opheliac Gefeliciteerd!


Ik kon uitslapen vandaag en ik ga zo lekker sporten :relaxed: Ondanks dat ik vrij heb vandaag ga ik toch even wat doen voor werk, maar tot nu toe zit ik aardig op schema met wat ik wil doen deze week dus dat is super fijn!

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Dit gekke lieve poezenbeest. En dan mijn 10 minutengesprekken goed gingen (ben juf)

8 likes

Heerlijk is dat!

Ik werd vanmorgen blij toen mijn stiefzoontje nog even bij mij in bed bleef liggen toen zijn vader eruit ging. Was pas de tweede keer dat ik daar sliep als de kinderen er zijn, maar vond het een goed teken!

6 likes

dat ik vandaag pas om 1245 les heb en chill kan ontbijten en koffie drinken

en dat het regent en ik m’n nieuwe regenjas dus kan aandoen :heart:

2 likes

Een hele leuke cursusdag, weekend, het onstuimige weer en onweer, onverwachts een heel lief kaartje in de brievenbus van mijn vriend, en morgen leuke plannen! :grinning:

4 likes

(gisteren sorry) Toen ik naar huis moest fietsen regende het en toen ging ik even schuilen tot het droog was. En toen ik thuis kwam begon het weer te regenen. Ik ben dus precies droog thuis kunnen komen :ok_hand:

1 like