Wat maakte je vandaag blij?

Dat ik weer uit mijn leesdip ben! Ik ben sinds 3 weken weer volop aan het lezen.

3 likes

Wat heb je tot nu toe allemaal gelezen?

The Magicians, Strange the Dreamer, The Night Circus en ben nu Circe aan het lezen.

1 like

Dat we frietjes hebben gegeten

3 likes

M’n collega die een lekkere koffie van de koffiebar voor me ging halen.

1 like

Dat mijn mama zo lief voor me is. :heart:

2 likes

Dat ik veel kan afstrepen van m’n to do list.
Voor de rest geen onwijs blije momenten. Maar de dag is nog niet om :slight_smile:

1 like

Dat ik vandaag, na weken TicketSwap in de gaten houden, toch naar Biffy Clyro kan. :heart:️:heart:️

1 like

Mn loonstrookje met daarop Mn loonsverhoging :heart_eyes:

3 likes

Dat de zon heerlijk schijnt en de bomen al mooie herfstkleuren laten zien :maple_leaf:

1 like

Een plan om iets heel vets te gaan doen in 2019!

Ik ben super productief geweest op werk deze week, allemaal complimenten gehad over mijn werk en hoe ik het doe, leuke mensen om me heen. Maar het allerbeste is dat ik mijn vriend, die in het buitenland woont, na 6 weken eindelijk weer ga zien vanavond en voor de rest van het weekend! :smiley:

6 likes

Dat ik vandaag wakker werd en voor het eerst in weken het gevoel had dat ik was uitgeslapen.

1 like

De pompoensoep die ik straks ga eten. Ik ben al aan het aftellen

1 like

M’n nieuwe kapsel!
Na jaren alles op 1 lengte toch maar eens laagjes laten knippen en uiteraard weer lekker mat en assig laten kleuren.

De zon en een heerlijk weekend met mijn vriend en vrienden. Voor deze week staan er ook weer leuke dingen gepland :blush:

2 likes

Ik ben weer aangenomen voor een commissie bij m’n vereniging, jippie! Ook al ben ik echt een fossiel inmiddels, I don’t care.

1 like

Een burrito bowl na een lange dag hard werken. Perfect comfort food, maar niet super ongezond want heel veel groenten. :heart:

Dat ik toch weer hoop zie in de donkere mist waar ik nu in leef

2 likes

Ik ben aan het werken aan mijn takenlijst en ondanks dat die 3 km lang is vind ik het fijn om te weten dat ik die over max 3 dagen afgerond heb