Wat maakte je vandaag blij?

Dat ik mijn lievelingseten ga eten: kip madras! :yum:

2 likes

Van die mensen die ik ƩƩn keer tegenkom bij de bushalte of bij een koffieautomaat en die me vanaf dat moment vrolijk begroeten wanneer we elkaar weer tegenkomen. Kwam net een jongen voor de tweede keer tegen en hij begroette me met de grootste glimlach, echt zooo leuk haha. (Oke goed verhaal dit)

5 likes

Dit vond ik altijd zo gezellig toen ik nog iedere ochtend treinde, dat je dan steeds dezelfde mensen tegenkomt en je elkaar groet of naar elkaar glimlacht . Dan zit je in zo’n propvolle trein, veel te vroeg nog half slapend en dan is het toch knus want mensen zijn best ok.

2 likes

Precies dit inderdaad! Beetje samen in hetzelfde schuitje zitten en daardoor een soort band opbouwen met mensen die je verder nooit ziet.

Ik heb een grote zak Skittles gekocht en die zit ik nu helemaal alleen op te eten

1 like

Oeh, ik ben nu The Night Circus aan het lezen! Wat vond je er van?

(Late reactie maar ik lees terug haha)

Persoonlijk was het niet mijn ding. Het verhaal was mooi geschreven, maar voor mij miste het character development. Ik had er iets anders van verwacht. Wat vond jij ervan?

Er waren allemaal vriendinnen op m’n verjaardagshightea en ik had (blijkbaar) echt even bevestiging nodig dat er mensen zijn die om me geven en het ā€˜ervoor over hebben’ om een middag naar mijn verjaardag te komen. Voel me plotseling zo gelukkig, dat iedereen het gezellig vond en blijkbaar haar middag hieraan wilde besteden. :blush:

4 likes

Dat ik lenzen schoonmaak spul gevonden tegen eiwitaanslag. Zo veel last van de laatste tijd dus zo blij dat ik het gevonden heb.En ik heb zo meteen weer een date met mijn oude basisschoolliefde :slight_smile: .

4 likes

Mijn vriend en ik zijn vandaag gezellig naar een woonboulevard geweest om te kijken naar een nieuw kastje. En op we hadden op hetzelfde moment ook zoiets van: yes, we gaan naar huis. Gewoon een hele fijne dag! En dan vanavond ook nog een feestje met vrienden!

2 likes

Droog overkomen van cliƫnt naar cliƫnt!
Heerlijk als je je regenpak niet hoeft aan te doen tijdens het werken

Ik werd blij van de herfstkleuren die ik vandaag zag tijdens mijn wandeling. En toen ik door de stad liep zag ik ook veel herfstversieringen. Het zag er allemaal heel gezellig uit. Kan daar heel blij van worden

Oeh wat gebruik je daarvoor? Ik heb er ook veel last van de afgelopen weken

Ik ben benieuwd welke! Ik gebruik Menicon progent wel eens, maar ik heb niet altijd het idee dat die echt goed werkt. En veel plezier met je date!

Dat ik samen met mijn vriend een weekje vakantie heb, en dat we al de hele dag in de zetel liggen te chillen. Echt zalig als het zo’n slecht weer is buiten :hugs: Straks moeten we wel nog een rondje hardlopen :neutral_face:

2 likes

Ik heb rij-angst en heb daardoor al 2 jaar niet gereden. Vandaag heb ik weer eens gereden met een instructeur en het ging zowaar goed! Blij, want het zou me zoveel vrijheid geven als ik echt durf te gaan rijden!

5 likes

Ik ben dus echt blij met dit weer, 2 keer natgeregent maar boeit niet want eindelijk isde zomer echt voorbij.

1 like

BZV teruggekeken met een vriendin.
Lieve appjes.
Morgen thuis werken dus niet vroeg op en even een beetje bijslapen.

Dat ik straks lekker in mijn eentje (vriend is niet thuis) samen met de katten in mijn warme bedje kan kruipen met wind en regen op de achtergrond. Dat slaapt zo fijn.

2 likes

Mijn nieuwe instax camera :smiling_face_with_three_hearts: