Dat een patient zelf gemaakt eten bracht, wat echt mega lekker was. Vet lief van haar.
Yoga, knuffelen met een onbekende kat die gezellig bij me kwam liggen, de zon, mijn lieve vriend die ik volgende week weer ga zien, een warm bad, en er achter komen dat ik deze week eigenlijk veel meer werk heb gedaan dan ik dacht dus nu ben ik heel tevreden met hoe productief ik ben geweest haha
Mijn date had een tandenborstel voor me gekocht.
En ik had een gesprek bij mijn psycholoog dat echt heel fijn was, ik vind haar heel fijn, ik zie het met mijn klachten weer wat meer zitten.
En ik heb biiiijna iets af waar ik al weken tegaan hik, nog paar uurtjes knallen en dan stuur ik 't lekker op en dan mag ik van mezelf eindelijk de hapjespan kopen die ik al forever wil.
Gister en vannacht spelavond met vrienden gedaan. Flink gelachen, geroddeld en leed gedeeld.
Vandaag kennis maken met 2 konijnen in het asiel.
Dat de hele familie bij elkaar kwam bij opa en oma en dat mijn oma haar klassieke pasta heeft gemaakt die we vroeger elke zondag aten.
- Vandaag mega productief: gestudeerd, opgeruimd, ga straks schoonmaken
- Ik ga straks denk ik even wandelen naar de supermarkt
- Het zonnetje
- Mān plantjes
- Straks mān tussenjas aandoen ipv warme winterjas
- Een goed uitziende man met een sexy blouseje die eigenlijk net iets te ver open was voor Nederlandse begrippen.
- Kleding die je maanden geleden al had gekocht en nu eindelijk gewoon kan dragen zonder trui.
- Hertog roomijs.
DE ZON!
Knuffelen met mān vriend en koken.
De wandeling in mijn middagpauze
Mijn auto die opgewarmd was in de zon
Sporten!
de zon
een jaarlijkse bonus (lekker materialistisch)
allemaal dingen kunnen oplossen op mijn werk
dat ik lekker in het licht naar huis kan fietsen
komt waarschijnlijk een leuke klus aan voor mij op werk
dat ik met werk op een beurs mag staan die ik zelf heel leuk vind
mijn leren jasje dat ik weer aankan
Allemaal werkdingen haha
Wat niet?
De kleine grote frummel in mijn buik die 26 weekjes is vandaag
Het lekkere weertje
Een vrije dag
Lekker rondstruinen door de stad
Een McFlurry karamel zeezout die mega lekker was
Een prachtig hemeltje gescoord bij Sostrene Grene die precies op die van Numero74 lijkt maar dan 100,- euro goedkoper
Het weer, de zon
Fijne muziekjes in de auto
Het smakelijke avondeten
Dat ik mijn meest bange konijn toch even mocht aaien. Al was het onder ietwat lichte dwang van mij, maar ze stampte niet de boel bij elkaar en rende ook niet gelijk weg. Ze ging erna lekker zitten eten van groenvoer! Normaal rende ze in paniek weg. En dat die kleine oude het wel best vindt na 5 weken.
Ik hoop dat ze meer ontspannen naar mate ze hier langer wonen
Met mijn vriendje lekker buiten lopen in het zonnetje en samen wat eten en winkelen en melig zijn <3
Vandaag aan de kassa in de Lidl gaf de kassierster āstikeezā mee, doen ze standaard zonder te vragen, maar ik spaar ze niet
Dus heb ik een kindje dat achter mij stond er blij mee gemaakt, ze was zo gelukkig
Vandaag afgesproken met vriendin die ik niet al te veel zie.
En later op de bank onder een dekentje door mijn fotoās op mijn telefoon liggen scrollen. Ik word zo gelukkig van oude fotoās terugzien.
Dat ik tijdens het fietsen allemaal eendjes tegenkwam die lekker in de zon lagen te slapen.
Love dit weer.
Mijn 3-jarige metekindje is dol op me (ik ook op haar), zo leuk. Ik doe best wel veel moeite om een goeie band met haar op te bouwen (ik vind het ook heel leuk, hoor, maar het is niet altijd evident) en ik ben daar supertrots op. Ik probeer haar iedere week minimaal 1 keer te zien en dan ook echt aandacht voor haar te hebben en te spelen e.d. En nu is het 2 weken geleden, omdat ik vorige week op reis was en ze wilde me zondag bellen om te vragen wanneer ik nog eens kom. Ik ga zo meteen en ze kan al niet wachten tot ik er ben. Ik vind het zo fijn dat ze het merkt dat het nu iets langer geleden is en om me vraagt, haha.
Ik ben volop aan het opruimen en vond zonet een tegoedkaart van Zara waarvan ik dacht dat ze leeg was maar nee hoor, ⬠30 erop