Ik kijk Torchwood voor de 100ste keer
Vandaag plannen gemaakt met vriendinnen om binnenkort naar Walibi te gaan! Pretparken zijn zo leuk maar ik kom er eigenlijk zelden
Mijn tante met wie ik sinds kort een beetje app en die me zojuist een meme stuurt over ons vakgebied (hebben hetzelfde gestudeerd) lol
Ze is echt zo schattig op WhatsApp (ook in het echt wel)
Een bewoner die de hele dag belt en dan vraagt kom je even kijken bij mij? Het is echt een hele schattige grote opa. En dan kijk je even en dan is het ook weer oke!
Ik ga dit weekend een vakantie boeken
Ik had een kussentje gekocht voor mijn zoontje, met uitwasbare stiften.
Nadat hij hem getekend had hebben we hem samen in de wasmachine gedaan…
En vervolgens 20 minuten voor de wasmachine gezeten omdat meneer wilde zien hoe hij schoon werd ( was kortprogramma)
Vond ik leuk
Kreeg vandaag een compliment van een ouder dat ik een ‘super leuke juf’ ben.
Dat ik zeker weet dat ik tot aan mijn vakantie in augustus genoeg werk heb (ben freelancer en krijg meestal mijn klussen vrij last minute).
ondanks dat ik helemaal geen zonne-fan ben (is dat een woord?) kreeg ik wel een geluksmomentje toen ik bij mij in de woonkamer op de bank zat en de zon op mijn gezicht scheen
Ik had net een klant van 91 jaar oud. En hij had het telkens erover dat zijn vrouw er nu niet meer bij was. Dus ik dacht dat ze was overleden, maar dat was niet zo, want ze zat in een tehuis omdat ze aan het dementeren is. Hij had haar als achtergrond op zijn mobiel en toen zei hij:’ Ja het is nog steeds mijn Beppie. We zijn al 76 jaar samen en ik ben nog helemaal gek op haar hoor!. Ik ga haar zo weer opzoeken tot het eind van de dag’. Echt zo hartverwarmend. Het was ook echt zo’n leuke optimistische man. Dan hoop ik toch dat ik dat ook mag hebben als ik later oud ben.
Ik ben heel blij met m’n huidig figuur. Ik heb me nog nooit zo goed in m’n vel gevoeld, denk ik (combinatie van meer zelfzekerheid en iets te zijn aangekomen). Ik keek daarnet in de spiegel en ik voel me heel vrouwelijk en sexy.
Een collega reageerde zo op mijn lunch:
“Heb je dat zelf gem- waar heb je dat gekocht?”
Ik: “Dat heb ik gisteren gekookt.”
Collega: “Heb je dat zelf gemaakt??!!”
Ik heb helemaal geen speciale kook-skills, maar wel leuk om zo’n verbaasde reactie te horen, haha.
(Niet van vandaag, maar het blijft leuk .)
Mijn vriend die net thuis kwam met een bos bloemen
Het is mooi weer en ik hoef vandaag niet in deze warmte buiten te werken in de zon!
Dit topic zie ik voor het eerst en het komt precies goed uit. Want ik ben blij omdat ik er net achter ben gekomen dat mijn ondernemersplan (voor mijn studie) geen onvoldoende is, maar een voldoende! En niet zomaar een voldoende, maar een dikke 8 En dit houdt in dat ik aankomende week geen herkansing hoef te doen en ik toch nog een weekje vakantie heb
Weekend.
Vroeg wakker worden en beseffen dat je nog verder kan slapen. 3 boeken van Murakami voor een tientje op de kop kunnen tikken. Met mijn vriend lekker loom in bed soezen terwijl de zomergeluiden door het raam naar binnen drijven.
vanochtend een heerlijke wandeling van 8km gemaakt in het zonnetje
Dat ik merk dat mijn conditie beter word, omdat ik iedere dag naar mijn werk fiets.
Het zonnetje
Dat ik nog 1 week vakantie heb.